0

قابلیت Chromecast در هدست های Quest متا حذف خواهد شد

قابلیت Chromecast در هدست های Quest متا حذف خواهد شد
بازدید 27

[ad_1]

طبق اعلام شرکت متا، قابلیت Chromecast از هدست های متاکوئست این شرکت حدف خواهد شد و دیگر از این قابلیت گوگل پشتیبانی نخواهد کرد.

به گزارش جدیدی از Android Central، شرکت Meta قابلیت پشتیبانی از Chromecast را از هدست‌های واقعیت مجازی Quest خود حذف کرده است. این تغییرات در نسخه نرم‌افزار 60.0 اعمال شده که در ماه گذشته منتشر شد. این تغییرات بیشتر در هدست Quest 3 قابل مشاهده است و بسیاری از صاحبان آن در Reddit گزارش داده‌اند که در منوی پخش دستگاه، قادر به پیدا کردن دستگاه‌های Chromecast خانگی نمی‌باشند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت Chromecast

به نظر نمی‌رسد که این مشکل به نرم‌افزار یا سخت‌افزار مربوط باشد، زیرا مستندات رسمی اکنون می‌گوید “پشتیبانی کامل از Chromecast برای Meta Quest وجود ندارد.” علاوه بر این، Meta می‌گوید که اگر می‌خواهید محتوا را از هدست Quest خود به نمایشگر خارجی (مانند یک دستگاه Chromecast) برده کنید، باید آن را به تلفن هوشمند یا کامپیوتر خود پخش کنید و سپس صفحه نمایش آن دستگاه را به دستگاه Chromecast ببرید.

Meta Quest Casting Options

به گفته گزارش‌ها، این تغییرات تنها برای حساب‌های اصلی اعمال می‌شود و گزینه پخش تصویر بر روی دستگاه‌های Chromecast در حساب‌های دیگر هدست نمایان می‌شود. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره دلیل این تغییر ارائه نشده است. برخی افراد می‌گویند که شرکت این کار را انجام می‌دهد زیرا قابلیت پخش تصویر از هدست واقعیت مجازی به دستگاه‌های Chromecast به درستی کار نمی‌کند و اغلب مشکلاتی مانند کرش‌کردن و توقف دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قابلیت Chromecast چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

[ad_2]

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید