0

قابلیت Adaptive Audio ویژه ایرپادهای اپل معرفی شد

قابلیت Adaptive Audio ویژه ایرپادهای اپل معرفی شد
بازدید 45


جدیدترین کنفرانس اپل حاوی ویژگی‌های جدیدی از محصولات این شرکت بود که یکی از آن‌ها قابلیت Adaptive Audio ویژه ایرپادهای اپل برای حذف نویز بوده است.

در مراسم WWDC 2023 اپل از چندین قابلیت صوتی جدید در محصولات این غول فناوری آمریکایی رونمایی شد که از جذابیت فراوانی برخوردار هستند. در همین راستا می‌توان گفته که مهم‌ترین قابلیت بین آن‌ها قابلیت Adaptive Audio ویژه ایرپادهای اپل بوده که ترکیبی از ویژگی‌های Transparency و حذف نویز را به ارمغان می‌آورد.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

به ادعای کوپرتینویی‌ها ویژگی Adaptive Audio به‌وسیله فناوری یادگیری ماشینی توسعه یافته است. اپل همچنین مدعی بهبود تجربه جابه‌جایی صدا روی اکوسیستم این شرکت و اجرای روان آن هم شده است. علاوه‌براین، اپل خبرهایی از افزودن هوش مصنوعی جهت تشخیص محتواهای مورد‌علاقه شما در AirPlay را اعلام کرده است. همچنین توانایی بهره‌مندی از سیری در هوم‌پاد به‌منظور پخش AirPlay نیز فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اپل در اندیشه افزودن نمایشگر لمسی به ایرپادز جدید

آشنایی با قابلیت Adaptive Audio ویژه ایرپادهای اپل

اپل در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از ویژگی جدیدی تحت عنوان «صدای انطباقی» یا Adaptive Audio رونمایی کرد که توانایی سازگاری به‌صورت پویا با شرایط اطراف شما را ایجاد می‌کند. مطابق با این موضوع، با این ویژگی در صورت لزوم، قابلیت Transparency فعال شده تا صداهای محیط را بشنوید و یا حتی در مواقعی اقدام به فعالسازی قابلیت Noise Cancelling می‌کند تا بدون آزار شما از نویزها صداها را دریافت کنید.

قابلیت Adaptive Audio ویژه ایرپادهای اپل

در حقیقت چنانچه درحال عبور از خیابان باشید و در یک نقطه صدای ابزارهای صنعتی به گوش برسد، این فناوری با فعالسازی حذف نویز امکان بهبود کیفیت صدا را تا حد زیادی ارائه می‌کند، بااین‌حال در صورتی که در ادامه مسیر یکی از دوستان خود را ببینید، با فعال‌شدن حالت Transparency می‌توانید به‌راحتی با او حرف زده و صدایش را گوش کنید.

همچنین قابلیت SharePlay نیز به کاربران آیفون اجازه می‌دهد تا بعد از اتصال به CarPlay، کنترل موسیقی و صداها را در اختیار بگیرید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قابلیت Adaptive Audio ویژه ایرپادهای اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید