0

قابلیت ویس‌های یکبار مصرف واتساپ به زودی معرفی می‌شود

قابلیت ویس‌های یکبار مصرف واتساپ به زودی معرفی می‌شود
بازدید 58

[ad_1]

ویژگی جالب و کاربردی ویس‌های یکبار مصرف واتساپ تا چندی دیگر معرفی و برای کاربران عرضه خواهد شد. این قابلیت می‌تواند یک ویژگی امنیتی نیز باشد.

قابلیت ویس‌های یکبار مصرف واتساپ به زودی معرفی می‌شود. مارک زاکربرگ، مدیرعامل و مؤسس متا شرکت مالک واتساپ، به‌تازگی اعلام کرد که قابلیت جابجایی بین اکانت‌های واتس‌اپ به زودی فعال می‌شود. این ویژگی یکی از ارزشمندترین ویژگی‌های این پیام‌رسان محبوب خواهد بود.

اما محبوب‌ترین پیام‌رسان جهان به یک ویژگی جذاب دیگر مجهز خواهد شد که به آن وویس یکبار مصرف گفته می‌شود و بعد از گوشی دادن توسط مخاطب، به سرعت پاک خواهد شد. قطعاً این قابلیت می‌تواند یک قابلیت امنیتی نیز باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت ویس‌های یکبار مصرف واتساپ به زودی معرفی می‌شود

بسیاری از کاربران برای استفاده‌ هم‌زمان از دو اکانت واتساپ در یک گوشی، مجبور به نصب نسخه‌های غیررسمی آن می‌شدند؛ اما به‌زودی قابلیت استفاده‌ هم‌زمان دو اکانت واتساپ برای کاربران فراهم می‌شود.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، امروز اعلام کرد که قابلیت جابه‌جایی بین اکانت‌ها در واتساپ اندروید فعال خواهد شد. برای انجام این کار، نیازی به استفاده از گوشی دیگر یا خروج از اکانت اصلی نیست.

قابلیت ویس‌های یکبار مصرف واتساپ به زودی معرفی می‌شود
لاگین همزمان دو اکانت در واتساپ

برای استفاده از اکانت دوم در واتساپ، باید سیم‌کارت داشته باشید تا کد احراز هویت به آن ارسال شود. نیاز نیست سیم‌کارت دوم حتماً داخل آن گوشی باشد و می‌توانید کد را در گوشی دیگر هم دریافت کنید.

قابلیت ویس‌های یکبار مصرف واتساپ به زودی معرفی می‌شود

به‌گزارش WABetainfo، قابلیت جدید بعدی واتساپ، امکان ارسال ویس‌های محو شونده خواهد بود. با فعال کردن این قابلیت، هم‌ فرستنده و هم گیرنده نمی‌توانند ویس ارسال شده را بیشتر از یک بار بشنوند.

قابلیت ارسال ویس‌ محو شونده این امکان را به کاربران می‌دهد تا هنگام فرستادن ویس، کنترل بیشتری بر حریم خصوصی خود داشته باشند.

علاوه‌براین، گیرنده‌ ویس هنگام فعال بودن قابلیت ویس محوشونده، امکان ذخیره یا ارسال ویس به شخص دیگر را نخواهد داشت. این قابلیت در نسخه‌ بتای واتساپ فعال است و به‌زودی برای تمامی کاربران واتساپ منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قابلیت ویس‌های یکبار مصرف واتساپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید