0

قابلیت نمایش وضعیت سلامت باتری در اندروید 14 ارائه می‌شود

قابلیت نمایش وضعیت سلامت باتری در اندروید 14 ارائه می‌شود
بازدید 40


کاربران اندروید قرار است شاهد ویژگی جدیدی در گوشی‌های خود باشند و آنطور که گوگل می‌گوید، این ویژگی ظاهرا قابلیت نمایش وضعیت سلامت باتری در اندروید 14 است.

امکان چک کردن سلامت باتری یکی از قابلیت‌های مهم گوشی‌های آیفون به شمار می‌آید که هنوز به اندروید راه پیدا نکرده است. با این وجود قرار است قابلیت نمایش وضعیت سلامت باتری در اندروید 14 عرضه شود.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: مهمترین علل مهاجرت کاربران از اندروید به آیفون مشخص شد [+اینفوگرافیک]

قابلیت نمایش وضعیت سلامت باتری در اندروید 14

امکان چک کردن سلامت باتری را باید از مهم‌ترین قابلیت‌های سیستم عامل iOS دانست که در طول تمام این سال‌ها برای اندروید عرضه نشده است. داشتن باتری سالم، می‌تواند ارزش گوشی شما را بالا نگه دارد و در زمان فروش به نفعتان باشد. در صورت از بین رفتن ظرفیت اصلی باتری نیز می‌توانید با آگاهی از سلامت آن، به موقع نسبت به تعویض اقدام نمایید.

نسخه 14 سیستم عامل اندروید نیز قرار است سلامت باتری را به کاربران نشان دهد. بر اساس گزارشی از وبسایت Android Authority، کاربران می‌توانند در نسخه بعدی اندروید فاکتورهایی در مورد باتری مانند تاریخ ساخت، تاریخ اولین استفاده، وضعیت سلامت باتری و تعداد چرخه‌ها را مشاهده نمایند.

نمایش وضعیت سلامت باتری در اندروید 14

هنوز مشخص نیست که داده‌ها در این مورد چقدر می‌توانند دقیق باشند و در حال حاضر برای استفاده از این ویژگی در نسخه‌های بتای اندروید باید به اپلیکیشن‌های مختلف اجازه استفاده از آن را داد و یک فرمان ADB را اجرا کرد.

گفته می‌شود که اعداد نشان داده شده توسط این ویژگی، بستگی به سخت افزار گوشی خواهد داشت و احتمالاً برخی از گوشی‌ها نتوانند به این اعداد دسترسی پیدا نمایند. انتظار داریم گوگل در آینده امکان مشاهده سلامت باتری را به صورت گسترده برای گوشی‌های اندرویدی عرضه نماید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قابلیت نمایش وضعیت سلامت باتری در اندروید 14 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید