0

قابلیت زمان‌بندی پست‌های اینستاگرام در دسترس کاربران قرار گرفت

قابلیت زمان‌بندی پست‌های اینستاگرام در دسترس کاربران قرار گرفت
بازدید 130

[ad_1]

ویژگی زمان‌بندی پست‌های اینستاگرام برای همه کاربران منتشر شد. گفتنی‌ست که این ویزگی در آخرین به‌روزرسانی اپلیکیشن اینستاگرام قرار گرفته است.

در آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزار شبکه اجتماعی اینستاگرام، قابلیتی به‌نام زمان‌بندی پست‌های اینستاگرام منتشر شده است که برای بهره‌مندی از آن باید اپلیکیشن خود را آپدیت کنید. البته استفاده‌از قابلیت جدید اینستاگرام یک پیش‌نیاز دارد و باید پروفایل خود را به professional profile تغییر دهید. اما نحوه کار با قابلیت زمان‌بندی پست‌ها در اینستاگرام گونه است؟

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: قابلیت کانال اینستاگرام برای تمام کاربران منتشر شد

قابلیت زمان‌بندی پست‌های اینستاگرام منتشر شد

شبکه اجتماعی اینستاگرام قابلیت جدیدی را در آپدیت اخیر خود اضافه کرده که امکان زمان‌بندی پست‌ها را برای کاربر فراهم می‌کند. اینستاگرام در جدیدترین به‌روزرسانی خود، برای کاربران این امکان را فراهم کرده تا با مدیریت زمان و برنامه‌ریزی، به وسیله ابزار انتشار پیش‌فرض، فیلم‌ها و عکس‌های خود را در زمان دلخواه منتشر کنند و در عین حال در آن زمان به دیگر فعالیت‌های خود برسند. برای بهره‌گیری از قابلیت زمان‌بندی پست‌ها در آپدیت جدید اینستاگرام نخستین کار تبدیل پروفایل حساب به حالت حرفه‌ای‌(professional profile) است.

قابلیت زمان‌بندی پست‌های اینستاگرام منتشر شد
مرحله بعدی طبق روال عادی، ایجاد پست مورد نظر است. سپس در صفحه ایجاد پست روی Advanced settings ضربه بزنید. سوئیچ Schedule this post را روشن کنید. تاریخ و ساعت ارسال را انتخاب کنید. هنگامی که زمان موردنظر خود را انتخاب کردید، روی Done ضربه بزنید. فلش عقب را در گوشه سمت چپ بالای صفحه فشار دهید تا به صفحه قبلی برگردید. سپس پست خود را به‌طور معمول به اشتراک بگذارید.

این تمام مراحل ایجاد یک پست در اینستاگرام با استفاده از ابزار زمان‌بندی است که این نرم‌افزار کاربر را مجاز کرده تا روزانه ۲۵ پست با زمان‌بندی حداکثر ۷۵ روز در صفحه خود منتشر کند. همچنین زمانی که کاربر مایل به بازدید از پست‌های زمان‌بندی شده خود در روزهای آتی باشد نیز می‌تواند این مراحل را طی کند: «روی پروفایل خود در سمت راست پایین برنامه ضربه بزنید. سپس روی گزینه سه خط تیره در بالا، سمت راست کلیک کنید. از قسمت منو، گزینه Scheduled content را در لیست باز شده انتخاب کنید. پست‌های زمان‌بندی شده شما در اینجا نمایش داده می‌شوند که امکان مشاهده، ویرایش، زمان‌بندی مجدد یا حذف آن را نیز دارید.»

این قابلیت برای افراد و شرکت‌های شلوغی که وقت کافی برای فعالیت مداوم در اینستاگرام ندارند، اما این فعالیت برای کسب‌و‌کار آنها ضروری است، قابلیتی بسیار کاربردی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ قابلیت زمان‌بندی پست‌های اینستاگرام چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید