0

قابلیت جدید اینستاگرام می‌تواند حساب‌های فیک را شناسایی و حذف می‌کند

قابلیت جدید اینستاگرام می‌تواند حساب‌های فیک را شناسایی و حذف می‌کند
بازدید 30

[ad_1]

متا طی بیانیه‌ای قابلیت جدید اینستاگرام را که تشخیص و حذف حساب‌های فیک است معرفی کرد. تشخیص خودکار اینستاگرام به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند افراد و محتواهای اشتباه را تشخیص داده و حذف کنند.

تشخیص خودکار باعث می‌شود تا کاربران کنترل و نظارت بیشتری بر محتوای اسپم خود داشته باشند. این قابلیت همچنین در صورت انتشار محتوای خلاف قوانین اینستاگرام اخطار داده و افراد را اگاه می کند. شما با استفاده از این قابلیت می توانید محتواهای اسپم را در نظرات، برچسب‌ها، فالوورها و بازدیدهای استوری‌ها زیر نظر داشته باشید و حساب های فیک را شناسایی و حذف کنید.

بیشتر بخوانید: قابلیت جدید اینستاگرام لایک‌های شما را مخفی می‌کند

در بیانیه اینستاگرام آمده است: «می‌دانیم که به‌عنوان یک تولیدکننده، تعامل با جامعه خود به شما انرژی و انگیزه می‌دهد، اما اینکه مجبور باشید برای حذف نظرات اسپم از پست‌های خود یا حذف حساب‌های فیک از بین دنبال‌کنندگان خود وقت بگذارید، می‌تواند یک مشکل باشد و اگر زمان بیشتری را صرف مدیریت حساب خود کنید، زمان کمتری برای تعامل با طرفداران خود خواهید داشت.»

پس از اضافه شدن این قابلیت به اینستاگرام شما برگه جدیدی با عنوان Potential spam مشاهده می‌کنید که از این طریق می‌توانید فالور‌های فیک را شناسایی کرده و به صورت دسته جمعی آنها را در کمترین زمان حذف کرده و هیچ اخطاری هم دریافت نکید.

تشخیص خودکار اینستاگرام به متا هم کمک می‌کند. متا که همیشه در تلاش بوده تا حساب های فیک را شناسایی کند اکنون با این قابلیت محتوای اسپم را زیر نظر خود دارد و به افرادی که قوانین این برنامه را نقض می‌کند هشدار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی قابلیت جدید اینستاگرام چیست؟  لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید