0

قابلیت تماس ویدیویی ایکس توسط لیندا یاکارینو رسما تایید شد

قابلیت تماس ویدیویی ایکس توسط لیندا یاکارینو رسما تایید شد
بازدید 78

[ad_1]

مدیرعامل توییتر از فراهم‌سازی قابلیت تماس ویدیویی ایکس برای کاربران در آینده جهت برقراری تماس ویدئویی بدون هیچگونه نیازی به شماره خبر داده است.

«لیندا یاکارینو»، مدیرعامل X (توییتر سابق) طی جدیدترین مصاحبه خود با CNBC موضوع تلاش برای راه‌اندازی قابلیت تماس ویدیویی ایکس را تأیید کرده که بر این اساس باید در آینده منتظر ایجاد این ویژگی در این پلتفرم باشیم. یاکارینو در همین راستا بیان داشت: «به‌زودی می‌توانید بدون نیاز به شماره تلفن خود با تمام افراد این پلتفرم تماس‌های ویدیویی داشته باشید.»

به نظر ایجاد این ویژگی در جهت هدف یاکارینو و ایلان ماسک به‌منظور تبدیل کردن X به یک «برنامه همه‌چیز» بوده که درواقع اقداماتی همچون نمایش ویدیوهای طولانی، پرداخت و اشتراک‌ها بخشی از آن محسوب می‌شوند.

در راستای این امر یکی از نخستین تغییرات این پلتفرم جهت تبدیل شدن به چیزی که در افکار و ایده‌های یاکارینو و ماسک نقش بسته، پخش ویدیوهای طولانی در ایکس بود. این شرکت در اوایل امسال امتیاز جدیدی را برای مشترکین سرویس توییتر بلو ایجاد کرد که آن هم توانایی آپلود ویدیوهای دو‌ساعته بود. در همین زمینه اپل نخستین استقبال‌کننده از این تغییر بود و قسمت اول سریال Silo خود را به‌صورت کامل روی این پلتفرم نمایش داد. همچنین توییتر اخیراً پرداخت درآمد تبلیغاتی به تولیدکنندگان محتوای واجد شرایط را شروع کرده است.

بیشتر بخوانید: شبکه اجتماعی ایکس به قابلیت جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز می‌شود

راه‌اندازی قابلیت تماس ویدیویی ایکس

در حالی مدیرعامل توییتر موضوع راه‌اندازی قابلیت تماس ویدیویی ایکس را تایید کرده که به‌تازگی «آندریا کانوی» طراح X هم ضمن انتشار یک پست مرموز اعلام کرد: «همین الان با کسی در X تماس گرفتم». هرچند وی مشخص نکرده که این تماس به‌صورت صوتی بوده یا ویدیویی، بااین‌حال با توجه به گفته‌های یاکارینو به‌نظر که کانوی به مورد دوم اشاره داشته است.

قابلیت تماس ویدیویی ایکس

از طرفی هم هنوز مشخص نیست که قابلیت تماس‌های ویدیویی X به چه شکلی قرار است نیازهای مصرف‌کنندگان تأمین کند. هم‌اکنون برنامه‌های بسیار زیادی همچون Zoom و گوگل میت ویژگی تماس ویدیویی را برای کاربران ایجاد کرده‌اند.

یاکارینو در قسمت دیگری از مصاحبه خود به پرداخت‌ها در این شبکه اجتماعی اشاره داشته و اعلام کرد: «حرف‌های زیادی در مورد آن وجود دارد. پرداخت بین شما و یک دوست، بین شما و یکی از سازندگان. چیزهای زیادی در ری‌برند تجاری وجود دارد که به‌عنوان رهایی از توییتر، این امکان را به ما می‌دهد که از یک ذهنیت و تفکر میراثی تکامل پیدا کنیم و نحوه اجتماع، سرگرمی و معاملات ما را در یک پلتفرم تغییر خواهد داد.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ایجاد قابلیت تماس ویدیویی ایکس بدون نیاز به شماره چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید