0

قابلیت تماس صوتی و تصویری ایکس احتمالا منحصر به کاربران پولی خواهد بود

قابلیت تماس صوتی و تصویری ایکس احتمالا منحصر به کاربران پولی خواهد بود
بازدید 63

[ad_1]

به‌نظر قابلیت تماس صوتی و تصویری ایکس به‌صورت رایگان در این شبکه اجتماعی ارائه نشود و طبق کدهای اپلیکیشن ایکس تنها برای کاربران پریمیوم خواهد بود.

قابلیت تماس صوتی و تصویری ایکس (توییتر سابق) در آینده نزدیک ارائه خواهد شد. هم‌اکنون براساس کدهای اپ این شبکه اجتماعی، به‌نظر این قابلیت صرفاً برای کاربران سرویس پریمیوم راه‌اندازی خواهد شد و کاربران عادی ایکس امکان استفاده از آن را نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: هشدار اتحادیه اروپا به ایلان ماسک: ایکس بیشترین نرخ اطلاعات نادرست را دارد

قابلیت تماس صوتی و تصویری ایکس

در ماه‌های گذشته، ایکس ویژگی‌های جدیدی را برای کاربران سرویس پریمیوم عرضه کرده است تا افراد بیشتری جذب آن شوند. افزون‌براین، تعدادی از ویژگی‌های رایگان گذشته نیز محدود شده‌اند و صرفاً کاربران ایکس پریمیوم به‌صورت کامل از آن‌ها بهره می‌برند. حتی ایلان ماسک اظهار داشته که شاید در آینده ایکس دیگر یک شبکه اجتماعی رایگان نباشد.

در همین راستا نخستین مرتبه در ماه ژوئیه، یکی از طراحان ایکس از اضافه شدن ویژگی تماس صوتی و تصویری ایکس خبر داد و هم‌اکنون کاربری به نام «کریس مسینا» در شبکه اجتماعی تردز با بررسی کدهای اپلیکیشن این شبکه اجتماعی، لیستی از رشته‌ها را منتشر کرده است که به جزئیات این قابلیت می‌پردازد.

در این رشته‌ها اطلاعاتی در مورد این موضوع که هنگام قبول‌کردن تماس چه المان‌هایی به کاربر نمایش داده خواهد شد و همچنین شیوه انتخاب کاربر برای تماس وجود دارد.

قابلیت تماس صوتی و تصویری ایکس

کریس در این رشته کدها بخشی را نشان داده که به پریمیوم‌بودن قابلیت تماس صوتی و تصویری ایکس اشاره دارد. طی این رشته‌ها اعلام شده است که تماس‌های صوتی و تصویری یک ویژگی پریمیوم بوده و کاربران جهت دسترسی به آن‌ها باید اشتراک تهیه کنند. هم‌اکنون از اینکه تنها برای برقراری تماس باید عضو سرویس پریمیوم بود یا جهت پذیرش تماس‌ها نیز باید این سرویس را تهیه کرد، اطلاعات بیشتری وجود ندارد.

تغییرات ایکس در شرایطی انجام می‌پذیرد که رقیب آن، یعنی متا درحال اضافه کردن ویژگی‌های جدید به شبکه اجتماعی تازه تأسیس تردز بوده تا بتواند حداقل بخشی از کاربران ناراضی ایکس را به خود جذب کند. البته سایر شبکه‌های اجتماعی همچون بلواسکای نیز با استقبال کاربران روبرو شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قابلیت تماس صوتی و تصویری ایکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید