0

قابلیت ترجمه پیام در تلگرام چگونه کار می‌کند؟

قابلیت ترجمه پیام در تلگرام چگونه کار می‌کند؟
بازدید 38


شیوه کار قابلیت ترجمه پیام در تلگرام چگونه است؟ تلگرام به‌عنوان یک پیام‌رسان پیشرو به‌تازگی ویژگی ترجمه پیام را به اپلیکیشن پیام‌رسان خود اضافه کرده است.

تلگرام در اولین به‌روزرسانی اپلیکیشن پیام‌رسان خود در سال 2023 از یک ویژگی بسیار کاربردی و جالب پرده برداشت. نام این ویژگی قابلیت ترجمه پیام در تلگرام است که در این نوشته شیوه استفاده از آن را فرا خواهید گرفت. اما جالب است بدانید که درکنار این به‌روزرسانی برای کاربران iOS بیش‌از 10 ویژگی جدید را نیز اضافه کرده است که هرکدام برای هدفی معین ارائه شده‌اند.

کریپتال گلوبال

بیشتر بخوانید: اولین آپدیت تلگرام در سال 2023 منتشر شد [+قابلیت‌های جدید]

شیوه استفاده از قابلیت ترجمه پیام در تلگرام چگونه است؟

در نخستین به‌روزرسانی بزرگ تلگرام برای سال ۲۰۲۳، امکان ترجمه فوری کل مکالمات برای کاربران این پیام‌رسان محبوب فراهم شد. تلگرام اعلام کرد جدیدترین به‌روزرسانی که برای نسخه iOS این اپلیکیشن موجود است، ۱۰ قابلیت جدید اضافه می‌کند. یکی از این قابلیت‌های جدید که برای همه موجود است، سازنده تصویر پروفایل‌ (Profile Picture Maker) است که به کاربران امکان می‌دهد هر استیکر یا ایموجی متحرکی را به تصویر پروفایل یک حساب کاربری یا گروه یا کانال تبدیل کنند.

شیوه استفاده از قابلیت ترجمه پیام در تلگرام چگونه است؟

همچنین استیکرها و ایموجی بر اساس رده و گروه، سازمان‌دهی شده‌اند. بخش «استفاده از شبکه» (Network Usage) کاملا بازطراحی شده است تا کاربران به راحتی بتوانند مشاهده کنند چه میزان دیتا توسط تلگرام استفاده شده است. حتی امکان تمایز قایل شدن بین استفاده از دیتای شبکه موبایل و وای‌فای وجود دارد. مدیران گروه اکنون می‌توانند انتخاب کنند که اعضای گروه چه نوع محتوای رسانه‌ای را می‌توانند ارسال کنند. این قابلیت شامل گزینه‌هایی نظیر عکس، ویدئو، تصویر متحرک، پیام صوتی و فایل‌ها است. اما یکی از جالب‌ترین قابلیت‌ها، مطمئنا امکان ترجمه کل مکالمات‌ (چت) است.

مشترکان سرویس تلگرام پریمیوم می‌توانند علاوه بر ترجمه چت خصوصی، ترجمه پیام‌ها در گروه یا کانال را به صورت لحظه‌ای مشاهده کنند. کاربران سرویس پریمیوم اکنون می‌توانند با زدن نوار ترجمه در بالای صفحه، کل چت‌ها و پیام‌های گروه‌ها و کانال‌ها را ترجمه کنند. منوی گزینه‌ها، به شما اجازه می‌دهد نوار را مخفی کنید و مشخص کنید چه زبان‌هایی ترجمه شوند.

شیوه استفاده از قابلیت ترجمه پیام در تلگرام چگونه است؟

همه کاربران می‌توانند با انتخاب آنها و زدن گزینه «ترجمه» (Translate)، پیام‌های شخصی را ترجمه کنند. بر اساس اطلاعات ارائه شده از این به‌روز‌رسانی جدید، قابلیت‌های دیگر شامل ایموجی‌های تعاملی‌تر، انتخاب چت برای روبات‌ها، ورود مجدد با اسم کاربری اپل و گوگل و گزینه اشتراک سالانه برای تلگرام پریمیوم با تخفیف ۴۰ درصد است. تلگرام پریمیوم، سرویس اشتراک پولی تلگرام است که کاربران آن به قابلیت‌های بیشتری دسترسی دارند و اشتراک آن در اپلیکیشن iOS‌ تلگرام، گران‌تر است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره قابلیت ترجمه پیام در تلگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید