0

قابلیت به اشتراک‌گذاری صفحه نمایش به تماس‌های تصویری واتساپ اضافه شد

قابلیت به اشتراک‌گذاری صفحه نمایش به تماس‌های تصویری واتساپ اضافه شد
بازدید 21

[ad_1]

واتساپ قصد دارد تا با ارائه‌ قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه نمایش از نظر امکانات در قیاس با سایر رقبای خود از مزیت رقابتی بالاتری برای جذب کاربران برخوردار شود.

طبق اعلام WABetainfo، واتساپ حالا از قابلیتی برخوردار خواهد شد که با بهره‌گیری از آن در زمان تماس‌های ویدیویی امکان اشتراک‌گذاری نمایشگر دستگاه با دیگران فراهم می‌شود. با انجام چنین امری، درخواستی جهت شروع ضبط یا پخش به کاربر نشان داده خواهد شد و بعد از تأیید، امکان اشتراک صفحه نمایش با دیگران در دسترس قرار می‌گیرد.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: رشد شگفت‌انگیز قیمت شماره‌های مجازی تلگرام ؛ شماره مجازی تلگرام از 13 میلیون تا 1 میلیارد!

قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه نمایش در واتساپ

واتساپ به عنوان یکی از پلتفرم‌های مطرح به‌منظور برقراری تماس ویدیویی محسوب می‌شود، بااین‌حال احتمال ارائه قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه نمایش در این برنامه شاید کمی دور از تصور به‌نظر می‌رسید. البته وجود این قابلیت در اپلیکیشن‌های دیگری همچون اسکایپ، مایکروسافت تیمز و زوم منطقی بوده و حالا به این جمع باید واتساپ را نیز افزود و هم‌اکنون برای برخی از کاربران نسخه‌ بتای این برنامه چنین ویژگی دردسترس قرار گرفته است.

اشتراک‌گذاری صفحه نمایش

با ارائه چنین قابلیتی واتساپ به هر چیزی که روی نمایشگر دستگاه شما دیده می‌شود، دسترسی خواهد داشت که به عنوان نمونه به اطلاعاتی همچون رمز عبور، جزئیات پرداخت‌ها، عکس‌ها، پیام‌ها و صداهایی که در زمان فعالیت این ویژگی پخش خواهند شد، می‌توان اشاره داشت.

قابلیت اشتراک‌گذاری نمایشگر در نسخه‌ 2/23/11/19 بتا واتساپ ارائه شده است. به‌منظور فعال‌سازی این ویژگی باید در زمان تماس ویدیویی با شخص یا گروه مدنظر، روی آیکون جدید در گوشه‌ سمت‌ راست صفحه بزنید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ارائه قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه نمایش در واتساپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید