0

قابلیت اشتراک‌گذاری نظرسنجی واتساپ به زودی عرضه خواهد شد

قابلیت اشتراک‌گذاری نظرسنجی واتساپ به زودی عرضه خواهد شد
بازدید 26

[ad_1]

هرچند واتساپ نسبت به تلگرام ویژگی‌های کمتری دارد اما سعی دارد قابلیت‌های جدید را به اپ خود اضافه کند. احتمالا در آپدیت جدید این شبکه اجتماعی، قابلیت اشتراک‌گذاری نظرسنجی واتساپ در کانال‌ها عرضه شود.

واتساپ در نسخه بتا در حال تست قابلیت ایجاد نظرسنجی در کانال است. این نسخه بتا (نسخه 2.24.2.11) به افراد اجازه می‌دهد تا مشابه قابلیت‌های موجود در گفتگوهای فردی و گروهی، در کانال‌ها نظرسنجی‌ ایجاد کنند. گزینه جدید «polls»، که از طریق آیکون پیوست در بخش چت کانال در دسترس افراد قرار می‌گیرد، به کاربران این امکان را می‌دهد تا سوالاتی با حداکثر 12 گزینه ایجاد کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت اشتراک‌گذاری نظرسنجی واتساپ در کانال چه زمانی در دسترس قرار می‌گیرد؟

اگرچه این قابلیت برای همه آزمایشگران بتا در دسترس قرار نگرفته، اما حضور آن این احتمال را قوت می‌بخشد که در آپدیت‌های آینده این قابلیت برای همه عرضه شود. البته مشخص نیست که این ویژگی چه زمانی برای همه قابل دسترسی خواهد بود اما می‌دانیم ویژگی نظرسنجی در کانال در مراحل ابتدایی خود است، بنابراین در نسخه‌های بتای آتی، این قابلیت از طریق آزمایش‌ها، بهبودهای بیشتری خواهد داشت.

قابلیت اشتراک‌گذاری نظرسنجی واتساپ به زودی عرضه خواهد شد

این آیکون به جای رنگ زرد معمولی، به رنگ سبز نمایش داده می‌شود اما عملکرد آن یکی است؛ آراء ناشناس باقی می‌مانند و حتی سازنده نظرسنجی هم نمی‌تواند بفهمد رای هر کاربر چه بوده است.

در به‌روزرسانی قبلی، باگی در خصوص نمایش وضعیت (Status) برای کاربران اندروید به‌وجود آمده بود؛ به نظر می‌رسد واتساپ در حال کار بر روی آن نیز بوده و یک به‌روزرسانی بتای دیگر (نسخه 2.24.2.12) در حال تست رفع این باگ است.

تمامی این تغییرات و تحولات نشان می‌دهد که واتساپ امسال بسیار فعال شده و با وجود ویژگی‌ها و بهبودهای بیشتری که در دستور کار قرار داده، این پیام‌رسان پرطرفدار برنامه‌هایی برای حفظ و جذب بیشتر کاربران دارد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید