0

قابلیت استوری های 60 ثانیه ای در اینستاگرام فعال می‌شود

قابلیت استوری های 60 ثانیه ای در اینستاگرام فعال می‌شود
بازدید 126

[ad_1]

اینستاگرام قصد دارد در جدیدترین به‌روزرسانی‌اش، قابلیت استوری های 60 ثانیه ای را راه‌اندازی کند. این تغییر به کاربران اجازه می‌دهد استوری‌هایشان را در یک کلیپ منتشر کنند.

با استفاده از این قابلیت، استوری‌ها دیگر منقطع نخواهد بود و به صورت تک کلیپ نمایش داده می‌شود. به این معنی که اگر استوری شما بیشتر از 14 ثانیه باشد، می‌توانید تنها در یک کلیپ آن را منتشر کنید و فردی که آن را مشاهده می‌کند دیگر برای دیدن ادامه کلیپ، بر روی صفحه کلیک نخواهد کرد.

آرون گروپس

بیشتر بخوانید:

قابلیت استوری های 60 ثانیه ای

با تایید اینستاگرام مبنی بر توسعه قابلیت استوری های 60 ثانیه ای ، کاربران این پلتفرم رسانه‌ای می‌توانند استوری‌های طولانی‌تری را به صورت یکپارچه به اشتراک بگذارند. به این ترتیب استوری‌هایی که کمتر از 60 ثانیه هستند، به چند بخش تقسیم نخواهد شد. قبلا قابلیت استوری های 60 ثانیه ای برای برخی مخاطبان منتخب فعال شده بود و حالا در دسترس تمام کاربران این رسانه قرار گرفته است.

قابلیت استوری های 60 ثانیه ای

در همین راستا سخنگوی متا ایمیلی به وب سایت TechCrunch ارسال کرده است :« ما همیشه در حال کار روی روش‌هایی برای بهبود تجربه استوری‌ها هستیم. اکنون می‌توانید به‌طور مداوم استوری‌های تا 60 ثانیه را بدون اینکه به کلیپ‌های 15 ثانیه‌ای برش داده شوند، ایجاد و منتشر کنید.»

از آنجایی که استوری یکی از ویژگی محبوب اینستاگرام است انتظار می‌رود قابلیت استوری 60 ثانیه ای مورد استقابل کاربران قرار گیرد.

درست که با استفاده از این قابلیت دیگر بینندگان مجبور نیستند برای دیدن ادامه کلیپ مدام بر روی صفحه ضربه بزنند، اما ممکن است باعث دلسرد شدن کاربرانی شود که از دیدن کلیپ‌های ساده و کوتاه لذت می‌برند.

نکته اینکه این قابلیت مرزهای بین استوری ها و ویدئو ها را کم رنگ‌تر خواهد کرد، چرا که کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند دو گزینه برای ارسال ویدئوی 60 ثانیه ای داشته باشند. پیش تر از این اینستاگرام اعلام کرده بود که قصد دارد زمان ویدئوها را بیشتر کند که اتفاقا در چند ماه گذشته قابلیت Reels را به این پلتفرم اضافه کرده بود.

در آپدیت اخیر اینستاگرام تمام پست‌های ویدئویی جدیدی که کوتاه تر از 15 دقیقه باشند به صورت تمام صفحه یا Reels منتشر می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قابلیت استوری های 60 ثانیه ای چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید