0

قابلیت استوری تلگرام برای تمام کاربران منتشر شد

قابلیت استوری تلگرام برای تمام کاربران منتشر شد
بازدید 76

[ad_1]

باتوجه به راه‌اندازی قبلی ویژگی استوری تلگرام برای کاربران پریمیوم، حالا خبر از فعال شدن قابلیت استوری تلگرام برای تمام کاربران رسیده است.

کمتر از یک ماه پیش قابلیت استوری تلگرام از راه رسید، اما تنها در اختیار کاربران سرویس پولی پریمیوم قرار گرفت. پس از آن تلگرام اعلام کرد که این ویژگی در اختیار تمام کاربران قرار می‌گیرد و حالا «پاول دورف»، بنیان‌گذار و مدیرعامل تلگرام، از عرضه عمومی این قابلیت به مناسبت 10 سالگی تلگرام خبر داده است.

بیشتر بخوانید: آموزش نحوه تبدیل فیلم به گیف در تلگرام [+راهنمای تصویری]

فعال شدن قابلیت استوری تلگرام برای تمام کاربران

دورف از ارائه تدریجی قابلیت استوری تلگرام برای عموم کاربران خبر داده، بنابراین مدتی طول می‌کشد تا همه بتوانند از آن استفاده کنند. پس اگر هنوز امکان انتشار استوری تلگرام را ندارید، باید همچنان منتظر بمانید. بااین‌حال، به‌زودی این ویژگی در اختیارتان قرار می‌گیرد.

فعال شدن قابلیت استوری تلگرام

استوری‌ها در تلگرام عملکردی مشابه این قابلیت در پلتفرم‌های دیگر دارند. شما می‌توانید عکس و ویدیو استوری کنید. البته برخلاف پلتفرم‌های رقیب، تلگرام امکان انتخاب مدت‌زمان نمایش استوری‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد. استوری‌های کاربران می‌توانند بعد از 6، 12، 24 یا 48 ساعت به‌طور خودکار حذف شوند. این درحالی است که اکثر پلتفرم‌ها یک بازه زمانی ثابت 24 ساعته دارند.

استوری‌ها در بالای صفحه چت‌ها به نمایش گذاشته می‌شوند و برای دسترسی به آن‌ها باید صفحه چت‌ها را به‌سمت پایین اسکرول کنید. در اینجا تصویر پروفایل خود را به‌همراه استوری سایر کاربران مشاهده می‌کنید. در کنار تصویر پروفایل شما یک علامت بعلاوه (+) قرار دارد که با انتخاب آن می‌توانید استوری منتشر کنید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ارائه قابلیت استوری تلگرام برای تمام کاربران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید