0

قابلیت‌های جدید واتساپ برای تماس‌های ویدیویی در راه است؛ از قابلیت تصویر در تصویر تا تماس‌های 32 نفره!

قابلیت‌های جدید واتساپ برای تماس‌های ویدیویی در راه است؛ از قابلیت تصویر در تصویر تا تماس‌های 32 نفره!
بازدید 173


قابلیت‌های جدید واتساپ برای تماس‌های ویدیویی به زودی از راه می‌رسند. این پایان ماجرا نیست و قرار است که امکاناتی بیشتری نیز اضافه شود.

ظاهراً باید تا چند روز دیگر شاهد قابلیت‌های جدید واتساپ برای تماس‌های ویدیویی باشیم. واتس‌اپ قرار است به زودی از ویزگی‌های جذاب دیگری نظیر تماس گروهی 32 نفره و ویژگی تصویر در تصویر که برخی کمپانی‌ها نظیر “الجی” در تلویزیون‌های خود استفاده می‌کند، رونمایی کند. از دیگرهای ویژگی‌هایی که قرار است به واتس‌اپ اضافه شود می‌توان به، قابلیت ساخت لینک برای تماس‌ها اشاره کرد.

ویژگی‌های جدید واتس‌اپ به این چند مورد محدود نمی‌شود چرا که این شرکت لیست بلندبالایی از ویژگی‌های متنوع و کاربردی برای پیام‌رسان خود در نظر گرفته است که همگی تا چند روز آینده برای همه کاربران منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تکذیب پاسخ مثبت متا به درخواست ایران ؛ خبری از نمایندگی واتساپ و اینستاگرام در ایران نیست!

قابلیت‌های جدید واتساپ برای تماس‌های ویدیویی

واتس‌اپ در حال کار روی حالت تصویر در تصویر برای iOS است که به کاربران اجازه می‌دهد در هنگام تماس‌های ویدیویی از برنامه‌های دیگر نیز استفاده کنند. این شرکت در پست وبلاگ خود توضیح می‌دهد که:

این ویژگی هم اکنون در مرحله آزمایش بتا قرار دارد و از سال آینده به‌طور گسترده در دسترس قرار خواهد گرفت.

واتس‌اپ در پست وبلاگ خود با عنوان «بهبود ویژگی‌های تماس در واتس‌اپ» درباره ویژگی‌های جدیدی توضیح داده که تجربه تماس کاربران را بهبود می‌بخشند.

قابلیت‌های جدید واتساپ برای تماس‌های ویدیویی

از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به تماس 32 نفره اشاره کرد که با وجود آن، کاربران می‌توانند از طریق موبایل خود حداکثر با 32 نفر تماس ویدیویی یا صوتی برقرار کنند که نسبت به مقدار قبلی چهار برابر شده است.

ویژگی دیگری که در این پست به آن اشاره شده، امکان پیام دادن یا بی‌صدا کردن شرکت‌کنندگان در یک تماس گروهی است. به بیان ساده‌تر، این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا با فشار طولانی روی تصویر یک شرکت‌کننده، به گزینه‌های جدیدی دسترسی پیدا کنید تا بتوانید سایر افراد را بی‌صدا کنید یا به‌طور جداگانه به آنها پیام بدهید.

قابلیت‌های جدید واتساپ برای تماس‌های ویدیویی

قابلیت ساخت لینک برای تماس‌ها، ویژگی دیگری است که از طریق آن می‌توانید به سادگی تماس‌های خود را برنامه‌ریزی کنید یا افرادی را به حضور در آنها دعوت کنید.

علاوه بر حالت تصویر در تصویر iOS که گفته شده سال 2023 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، در این پست به دو تغییر کوچک‌تر دیگر نیز اشاره شده که شامل اضافه شدن موج‌های رنگارنگ برای مشخص کردن فرد در حال صحبت و توانایی مشاهده افرادی که به تماس گروهی ملحق شده‌اند می‌شود.

قابلیت‌های جدید واتساپ برای تماس‌های ویدیویی

وب‌سایت WABetaInfo که اخبار مربوط به این پلتفرم پیام‌رسان را گزارش می‌کند، در اوایل این ماه نیز به این ویژگی اشاره کرده بود که با وجود آن، می‌توانید در هنگام تماس‌های خود به برنامه‌های دیگر نیز دسترسی داشته باشید. در حالی که برخی از دستگاه‌های اندرویدی به کاربران خود امکان استفاده از حالت تصویر در تصویر را در برنامه‌های خاصی مانند واتس‌اپ فراهم می‌کنند، سرویس پیام‌رسان متعلق به متا در گوشی‌های آیفون از ویژگی تصویر در تصویر که با iOS 14 معرفی شده بود، پشتیبانی نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قابلیت‌های جدید واتساپ برای تماس‌های ویدیویی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید