0

فیلترینگ دائمی اینستاگرام و واتساپ تایید شد

فیلترینگ دائمی اینستاگرام و واتساپ تایید شد
بازدید 201


دادستان کل کشور در اظهارات جدید خود به نوعی بر فیلترینگ دائمی اینستاگرام و واتساپ صحه گذاشت تا آخرین امیدهای کسب‌و‌کارهای اینترنتی نیز ناامید شود.

دادستان کل کشور در جدیدترین اظهارات خود ضمن تایید این موضوع که کسب‌وکارهای اینترنتی از زمان اعمال محدودیت‌ها با مشکل مواجه شده‌اند تاکید کرده که در هر حال اینستاگرام و واتساپ شاهد برگزاری کلاس‌‌های جرم و جنایت، بی‌عفتی و هرزگی است.

آرون گروپس

بیشتر بخوانید: مهاجرت کاربران ایرانی واتساپ به تلگرام ؛ پیامد مستقیم فیلترینگ!

فیلترینگ دائمی اینستاگرام و واتساپ

چند روز پش، برایتان از فیلتر دائمی اینستاگرام و واتساپ گفته بودیم و حالا اظهارات جدید دادستان کل کشور می‌تواند نشانه‌ای بر قطعیت این امر باشد. اخیرا دادستان کل کشور اعلام کرده که اگرچه کسب و کارهای اینستاگرامی مردم در حال حاضر با مشکلاتی مواجه شده است،‌اما بهتر بود پیش از این در این باره خود مردم دوراندیشی لازم را انجام می‌دادند!

به گفته حجت‌الاسلام منتظری،‌ بایستی مردم از همان ابتدا که بسترهای داخلی مناسب برای راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی فراهم شده بود به این پلتفرم‌های داخلی مهاجرت می‌کردند تا با مشکلات امروز مواجه نشوند!

فیلترینگ دائمی اینستاگرام و واتساپ تایید شد

محمدجعفر منتظری در همایش بررسی نقش نخبگان در جهاد تبیین تاکید کرده که امروز دشمن می‌کوشد از ابزارهای فرهنگی استفاده کند تا ارزش‌های اعتقادی ما را زیر سوال ببرد. او اذعان کرد که پیش از این باید هوشیار می‌بودیم تا دشمن به فکر شبیخون فرهنگی نیفتد. دادستان کل کشور افزود:

کاش آن زمان که مقام معظم رهبری بحث مقابله با تهاجم فرهنگی در فضای مجازی و ایجاد شبکه ملی اطلاعات را مورد تاکید قرار داده بودند، اقدام می‌کردیم. امروز فردی که در گذشته مسئولیت ایجاد این شبکه را برعهده داشته است، در توئیتی فیلتر کردن اینترنت را زیر سوال برد، ای کاش جلسه و مناظره‌ای بود تا من با شواهد مبین ثابت می‌کردم که او در این جنایت دست دارد.

دادستان کل کشور با اشاره به اختلالات در کسب و کارهای مردمی تاکید کرده که کوتاهی‌ها، تقصیرا و تعمد در بی‌توجهی به بیانات شخص اول مملکت کار را به اینجا رسانده و حالا در اینستاگرام و واتساپ شاهد برگزاری کلاس‌های بی‌عفتی و هرزگی هستیم.

حجت الاسلام منتظری همچنین توضیح داد که آتش زدن قرآن و مسجد و حسینیه در شرایط کنونی کار فضای مجازی است. جوانان نمی‌دانند که در پشت پرده مجازی و در واقعیت چه اتفاقاتی که نمی‌افتد. او در ادامه از آنانی که «حقوقدان بسیجی» خطاب‌شان کرده خواسته تا مسائل حقوقی چون مرگ مهسا امینی را بشکافند تا شائبه‌ها برطرف شود.

در مجموع آنچه از اظهارات اقای منتظری برداشت می‌شود اینکه دولت قصد ندارد به این زودی‌ها فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ را بردارد و شاید هم قرار است برای همیشه این دو شبکه محبوب اجتماعی فیلتر بمانند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مهاجرت کاربران ایرانی واتساپ به تلگرام چیست؟ شما کدام اپلیکیشن را انتخاب می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید