0

فناوری تحول آفرین و ساختارشکنی به نام بیت‌کوین

فناوری تحول آفرین و ساختارشکنی به نام بیت‌کوین
بازدید 113

[ad_1]

برخی از نوآوری‌ها روش زندگی ما را متحول می‌کنند و ساختارهای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ما را تغییر می‌دهند؛ در این میان بیت‌کوین نیز یک فناوری نوآورانه‌ی انقلابی است که احتمالاً سیستم‌های مالی و پولی جهان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

انقلاب خاموش

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از venturebeat، بیت‌کوین فناوری است که می‌تواند سیستم مالی جهانی را متحول می‌کند. بیت کوین در هسته خود ریاضیات خالص و غیرقابل تغییری دارد که از فناوری بلاک چین پشتیبانی می‌کند. یک دفتر کل رمزنگاری شده که محل امنی برای تراکنش‌ها بدون نیاز به کنترل متمرکز یا واسطه‌های مالی است.

عرضه بیت‌کوین به صورت دائمی تا ۲۱ میلیون محدود است و هیچ دولت، شخص یا سازمانی نمی‌تواند این سقف عرضه را تغییر دهد و یا بر آن کنترل داشته باشد.

این سیستم باعث شده تا افراد زیادی در آن سرمایه گذاری کنند.

بر اساس نظرسنجی میلیونرهای CNBC، نزدیک به نیمی از میلیونرها، حداقل 25 درصد از ثروت خود را در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده‌اند.

اما فراتر از پذیرش مردمی، دولت‌ها نیز شروع به فعالیت در این بخش کرده‌اند.

برخی از قسمت‌های ایالات متحده مانند تگزاس و فلوریدا در حال ایجاد قوانین مناسب برای استخراج کنندگان، سرمایه گذاران و کارآفرینان بیت کوین هستند. شهرهای سوئیس، برزیل، ایالات متحده و سایر کشورها نیز با ارائه مالیات و مشوق‌های دیگر وارد رقابت بیت کوین شده‌اند.

قدرت فناوری بلاک چین

بلاک چین فناوری پشت ارزهای دیجیتال است و یک پایگاه داده بزرگ است که توسط همه به اشتراک گذاشته می‌شود و هیچ کس آن را کنترل نمی‌کند.

به وجود آمدن بحران‌هایی مانند جنگ و همچنین افزایش تورم ناشی از سیاست‌های پولی انبساطی بانک‌های مرکزی باعث شده تا قدرت بلاک چین بیشتر شود و افراد بیشتری به آن تمایل داشته باشند.

مردم به دنبال راه‌حل‌های مطمئن‌تری برای سرمایه گذاری هستند و بیت‌کوین به دلیل ویژگی‌های ذاتی، کاربردی و عرضه محدود، تنها جایگزین مناسب خواهد بود.

انقلاب بیت کوین آغاز شده است و ما مطمئن هستیم که جهان را تغییر خواهد داد.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید