0

فعالیت جی پی مورگان در متاورس : JPMorgan متخصص استخدام می‌کند!

فعالیت جی پی مورگان در متاورس : JPMorgan متخصص استخدام می‌کند!
بازدید 266


جی پی مورگان حضور خود درفضای ارزهای دیجیتال و متاورس را گسترش خواهد داد. فعالیت جی پی مورگان در متاورس با استخدام متخصص جدید آغاز می‌شود.

JPMorgan به دنبال یک متخصص توسعه تجارت در منطقه West Coast است. این بانک معروف قصد دارد با کمک متخصص جدید خود پرداخت‌های سازمانی را به مشتریان جدید رمزنگاری، وب 3 و متاورس ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:‌ آموزش سرمایه گذاری در متاورس

فعالیت جی پی مورگان در متاورس

جی پی مورگان، غول بانکی وال استریت، به دنبال فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال است. JPMorgan قصد استخدام یک متخصص توسعه کسب و کار در گروه پرداخت خود را دارد. وظیفه این متخصص ارائه خدمات پرداختی به مشتریان علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال خواهد بود.

حضور جی پی مورگان در متاورس اولین تجربه این بانک بزرگ در صنعت ارزهای دیجیتال نیست. JPMorgan در گذشته خدمات بانکی را برای مبادلات رمزنگاری Coinbase ارائه کرده بود. این بانک یک آگهی شغلی در لینکداین منتشر کرد. در این آگهی اشاره شده است که جی پی مورگان قصد گسترش فعالیت خود در حوزه‌های متاورس، فین تک، کریپتوکارنسی و وب 3 را دارد.

فعالیت جی پی مورگان در متاورس : JPMorgan متخصص استخدام می‌کند!

متخصص جدید در تیم پرداخت بخش فناوری، رسانه و مخابرات جی پی مورگان که در West Coast واقع شده، مشغول به فعالیت خواهد شد. جی پی مورگان در سال 2020 با اولین مشتریان حوزه رمزنگاری خود قرارداد امضا کرد. Coinbase و Gemini اولین صرافی‌های ارز دیجیتالی هستند که با جی پی مورگان همکاری می‌کنند. JPMorgan در فوریه 2022 اعلام کرد که با همکاری DCG شعبه‌ای در متاورس Decentraland افتتاح کرده است.

طبق توضیحات موقعیت شغلی جدید جی پی مورگان، متخصص توسعه کسب و کار مسئول ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات به مشتریان شرکت خواهد بود. جی پی مورگان درباره این موقعیت شغلی گفت:

هیچ راهنمای صنعتی برای موقعیت شغلی جدید وجود نخواهد داشت. متخصص کسب و کار شرکت جی پی مورگان می‌بایست با هموار کردن مسیر راحت باشد. وی باید چارچوب‌های جدید ایجاد کرده و با شرکت‌هایی که با سرعت بالا در حال حرکت هستند، همکاری کند.

فعالیت رقبای JPMorgan در صنعت کریپتوکارنسی

طبق گزارش منتشر شده The Block در ژانویه سال جاری، Citigroup، یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های وال استریت نیز به دنبال استخدام یک رئیس جهانی مدیریت ریسک دارایی‌های دیجیتال است. این اقدام علاقه‌مندی Citigroup به حوزه ارزهای دیجیتال را نشان می‌دهد.

شرکت مدیریت دارایی مورگان استنلی در ماه آگوست به دنبال یک مدیر توسعه محصول برای تیم توسعه راه‌حل‌های سرمایه‌گذاری شرکت بود. تیم توسعه مورگان استنلی مسئولیت پشتیبانی از 900 میلیارد دلار دارایی را بر عهده دارد.

چنین آگهی‌های شغلی لزوماً به معنای حرکت سریع بانک‌ها به سمت حوزه ارزهای دیجیتال نیست. هانتر هورسلی (Hunter Horsley، مدیرعامل Bitwise در گذشته این نکته را یادآور شده بود. به عقیده هورسلی، استخدام یک فرد سطح متوسط برای کار بر روی خدمات ارز دیجیتال تضمین‌کننده ارائه محصولات جدید به بازار نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فعالیت جی پی مورگان در متاورس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: theblock

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید