0

فروش 150 میلیون دلاری Thor: Love and Thunder در روز اول اکران

فروش 150 میلیون دلاری Thor: Love and Thunder در روز اول اکران
بازدید 234


فروش 150 میلیون دلاری Thor: Love and Thunder تنها در روز اول اکران نشان از احتمال موفقیت تجاری چشمگیر این پروژه جدید مارول دارد.

فیلم پرطرفدار ثور: عشق و تندر توانست در اولین روز اکران‌اش به فروش فوق العاده‌ای برسد. فیلم ابرقهرمانی مارول تا روز جمعه نزدیک به ۸۰ میلیون دلار در جهان به دست آورده و در مسیری قرار دارد که از فروش پیش‌بینی شده ۱۵۰ میلیون دلاری در جهان تا آخر هفته، فراتر خواهد رفت.

مستر بلیط

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ابرقهرمانی تاریخ سینما

فروش 150 میلیون دلاری Thor: Love and Thunder

همانطور که می‌دانید این فیلم به کارگردانی تایکا وایتیتی ساخته شد. در این فیلم بازیگران محبوبی همچون کریس همسورث، کریستین بیل، تسا تامپسون، جیمی الکساندر، تایکا وایتیتی، راسل کرو و ناتالی پروتمن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان فیلم درباره ثور و ماجراهای جذاب‌اش او است و این فیلم محبوب توانسته در روز اول به فروش فوق العاده خوبی برسد. این فیلم همراه با 69.5 میلیون دلاری که در روز افتتاحیه به دست آورد در حال حاضر به در آمد جهانی 149 میلیون دلار رسیده است.

تا انتهای روز یکشنبه، Thor: Love and Thunder به طور قطع بیش از 300 میلیون دلار فروش خواهد کرد. اما فروش داخلی احتمالا به 145 میلون دلار Jurassic World Dominion نخواهد رسید و حدود 135-140 میلیون دلار فروش خواهد کرد. این میزان فروش بیشتر از 122.7 میلیون دلاری است که رگناروک در سال 2017 بدست آورد اما کمتر از پیش‌بینی‌های 150 تا 170 میلیون دلاری است که قبلا تخمین زده میشد.

فروش 150 میلیون دلاری Thor: Love and Thunder

در میان واکنش‌های نه چندان خوب منتقدین نسبت به فیلم و کسب امتیاز نگران‌کننده B+ در سایت CinemaScore از سوی مخاطبان در روز افتتاحیه، فیلم جدید ثور باید تلاش زیادی کند تا بودجه عظیم 250 میلیون دلاری را جبران کرده و سپس به سوددهی برسد.

این فیلم روز چهارشنبه در 17 منطقه از جهان اکران شد و روز پنج‌شنبه به چندین بازار دیگر گسترش یافت. تا انتهای روز یکشنبه Love and Thunder در بیش از 90 درصد از بازارهای جهانی اکران شده است.

این فیلم در چین، روسیه و فرانسه اکران نشده که البته به‌زودی در کشور فرانسه نیز اکران خواهد شد. بزرگ‌ترین بازارهای بین المللی فیلم در حال حاضر استرالیا با ۷.۹ میلیون دلار است و پس از آن انگلستان (۷.۵ میلیون دلار)، کره جنوبی (۶.۹ میلیون دلار)، مکزیک (۵.۷ میلیون دلار) و هند (۴.۸ میلیون دلار) قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص فروش 150 میلیون دلاری Thor: Love and Thunder  چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید