0

فروش فوری کارون سایپا 27 مرداد 1401

فروش فوری کارون سایپا 27 مرداد 1401
بازدید 128


فروش فوری کارون سایپا 27 مرداد 1401 آغاز خواهد شد. قیمت این خودرو 420 میلیون تومان است و ظرف 30 روز به خریداران تحویل داده خواهد شد.

آبان تتر

سایپا اعلام کرده است که فروش فوری کارون، از فردا ساعت 9 صبح شروع می‌شود. مهلت اتمام ثبت‌نام، زمانی است که فروش این خودرو تکمیل ظرفیت شود و تا قبل از اعلام تکمیل ظرفیت، عموم مردم می‌توانند آن را خریداری نمایند. رنگ‌های ارائه شده برای این خودرو، سه رنگ مشکی، نوک مدادی و سفید خواهد بود.

فروش فوری کارون سایپا 27 مرداد 1401

کارشناسان اعتقاد دارند که خودروی کارون سایپا ، در واقع همان نسخه دو کابین پادرا پلاس خواهد بود. این خودرو، دارای شاسی و پیشرانه نیسان زامیا بوده و طراحی بدنه آن شبیه به وانت چینی فودی f16 است.

فروش فوری کارون سایپا ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
فروش فوری کارون سایپا 27 مرداد 1401

درواقع کارون نسخه دیگری از نیسان وانت است، ولی معمولا با نام خودروی آفرودی شناخته می‌شود. البته باید بگوییم که از لحاظ ظاهر، با نیسان آبی بسیار متفاوت خواهد بود. کارون، طراحی ظاهری جدید و کابین متفاوت‌تری دارد. همانطور که در عکس‌ها مشاهده می‌کنید، این خودرو کابین 4 نفره دارد.

شباهت این خودرو به نیسان وانت غیر قابل انکار است، زیرا لاستیک و قالپاق چرخ‌های این خودرو، همان لاستیک و قالپاق نیسان وانت خواهد بود. تولید وانت کارون درواقع روی پلتفرم نیسان انجام شده است ولی شاسی، موتور محرکه و سیستم تعلیق بهبودیافته‌تری دارد. همچنین شصت درصد کارون کاملا داخلی‌سازی شده است.

از نقاط قوت کارون نسبت به نیسان می‌توانیم به اصلاحات انجام شده روی شاسی، سیستم تعلیق و قوای محرکه اشاره کنیم. همه این اصلاحات در نهایت منجر به تولید خودروی نرم‌تر شده است که مانورپذیری و فرمان‌پذیری خوبی هم دارد.

برای این خودرو، پیشرانه 2.4 لیتری در نظر گرفته شده است که قدرت 94 اسب بخار دارد و یک جعبه دنده دستی که دارای پنج سرعت است، وظیفه انتقال قدرت موتور به چرخ‌های عقب را دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد فروش فوری کارون سایپا 27 مرداد 1401 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید