0

فروش اقساطی کرمان موتور شهریور 1401 ؛ شرایط و قیمت

فروش اقساطی کرمان موتور شهریور 1401 ؛ شرایط و قیمت
بازدید 305


شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی کرمان موتور شهریور 1401 را اعلام کرده است. این طرح شامل فروش اقساطی جک J4 و جک T8 است.

کرمان موتور شرایط فروش نقد و اقساطی دو خودرو جک J4 و T8 را اعلام کرده است. این طرح مخصوص فروش نقد و اقساط این دو خودرو و منحصر به شهریور ماه 1401 است.

آبان تتر

بیشتر بخوانید: مرحله سوم فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه آغاز شد [+تاریخ و جزئیات قرعه کشی]

فروش اقساطی کرمان موتور شهریور 1401

شرکت کرمان موتور طرح فروش نقد و اقساطی جک J4 را با ظرفیت محدود اعلام کرده است. این طرح از امروز 9 شهریور تا 15 شهریور 1401 اجرایی خواهد شد. در این طرح فروش،‌ متقاضیان می‌توانند جک J4 را با قیمت مصوب 495 میلیون تومان و در دو طرح با اقساط 18 و 30 ماهه خریداری کنند.

پیش پرداخت این محصولات در طرح فروش 18 ماهه 250 میلیون تومان و در طرح 30 ماهه 300 میلیون تومان است. کرمان موتور موعد تحویل این محصول را 90 روز کاری اعلام کرده است و فروش هم تنها از طریق نمایندگی‌های مجاز این شرکت انجام می‌شود. بنابر اعلام کرمان موتور، اقساط هم به صورت هر سه ماه یک چک محاسبه می‌شود و تاریخ اولین چک 25 بهمن ماه سال جاری است.

گفتنی است که جک J4 در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، آبی زنگاری متالیک، قهوه‌ای متالیک و نقره‌ای آبی متالیک در دسترس خواهد بود. جزئیات طرح فروش کرمان موتور شهریور 1401 را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

فروش اقساطی کرمان موتور شهریور 1401 ؛ قیمت و مشخصات فنی

متقاضیانی که قصد خرید اقساطی جک T8 را دارند می‌تواند به دو روش اقساط ۱۸ ماهه و ۳۰ ماهه این خودرو را خریداری نمایند. در روش اقساط ۱۸ ماهه این خودرو با پیش پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان و ۶ قسط ۱۰۰میلیون و ۲۳۰هزار تومان قابل خریداری است.

همچنین در روش اقساط ۳۰ ماهه مشتریان میتوانند با پیش پرداخت ۵۵۰ میلیون تومان و ۱۰ قسط ۶۳میلیون و ۲۴۰هزار تومان این خودرو را خریداری کنند. خودروها در مدل 1401 به مشتریان عرضه می‌شود و سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی می‌ماند. خودروهای عرضه شده در این طرح فاقد بیمه بدنه هستند. این محصول در رنگ‌های سفید، مشکی،‌ آبی زنگاری و قرمز عرضه خواهد شد.

فروش اقساطی کرمان موتور شهریور 1401 ؛ قیمت و مشخصات فنی

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فروش اقساطی کرمان موتور شهریور 1401 چیست؟ لطفا نظرات خود را از طریق کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید