0

فروش آزمایشی بلیت کنسرت‌ در اسپاتیفای ؛ از استریم موسیقی تا کنسرت زنده!

فروش آزمایشی بلیت کنسرت‌ در اسپاتیفای ؛ از استریم موسیقی تا کنسرت زنده!
بازدید 171


طبق گزارش‌های منتشر شده از منابع خبری مختلف، فروش آزمایشی بلیت کنسرت‌ در اسپاتیفای برای تعداد محدودی از کنسرت‌ها آغاز شده است. البته یک وب‌سایت جدید وظیفه فروش بلیت‌ها را بر عهده دارد.

آبان تتر

Spotify Ticket نام وب‌سایت جدیدی است که سرویس اسپاتیفای برای ارائه خدمات جدید خود ایجاد کرده و این وب‌سایت وظیفه پوشش فروش بلیت کنسرت‌های مختلف را بر عهده دارد. هر چند که تا این لحظه تعداد اندکی از هنرمندها مانند Limbeck، Tokimonsta وDirusso در این اقدام جدید اسپاتیفای حضور دارند، اما در آینده انتظار می‌رود که خواننده‌های بیشتری با این سرویس همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: تیک تاک موزیک رقیب جدید اسپاتیفای و اپل موزیک در راه است!

فروش آزمایشی بلیت کنسرت‌ در اسپاتیفای

در حال حاضر اسپاتیفای با Eventbrite، Ticketmaster و See ticket برای فروش بلیت‌‌ کنسرت‌های پیش‌رو همکاری می‌کند. باید گفت که کاربران می‌توانند از طریق مشاهده فید رویدادهای زنده موسیقی از زمان و مکان برگزاری این رویدادها باخبر شوند و بلیت‌های ورودی را از طریق شخص ثالث خریداری کنند. همچنین با آغاز فروش آزمایشی بلیت کنسرت در اسپاتیفای مخاطبان می‌توانند بلیت رویدادهای موسیقی را از این سرویس تهیه کنند.

خدمات جدید اسپاتیفای

به دلیل فروش بلیت‌ها به صورت شخص ثالث اسپاتیفای قیمت بلیت‌ها را تایین نمی‌کند و علاوه بر آن، هزینه رزرو بلیت را از کاربران دریافت خواهد کرد. باید به این موضوع اشاره کنیم که سرویس اسپاتیفای همواره ایده‌ها و محصولات جدیدی را جهت افزایش کیفیت خدمات به کاربران خود ارائه می‌دهد.  آقای کاردینگ فارلی در مصاحبه اخیر خود درباره فعالیت‌های نوآورانه اسپاتیفای گفته:

ایده‌ها و برنامه‌های جدید ما معمولا با موفقیت‌های بزرگی همراه هستند و در غیر این صورت می‌توانند درس‌های بزرگی به ما بدهند. درحال حاضر فروش آزمایشی بلیت کنسرت‌ در اسپاتیفای جدیدترین ایده این سرویس است و به غیر از آن، خبر جدیدی از این سرویس در راه نیست.

در صفحه پشتیبان Spotify به این موضوع اشاره شده که جهت تهیه بلیت کنسرت‌های پیش‌رو، ابتدا باید یک حساب شخصی در اسپاتیفای ایجاد کرد. به نظر می‌رسد که این سرویس‌ هنوز از بلیت‌های چاپ شده (بلیت‌های پستی) پشتیبانی نمی‌کند. اسپاتیفای اعلام کرده که جهت دریافت بلیت‌‌‌های خریداری شده لازم است که تایید ایمیل و یک کارت شناسایی معتبر از خود را به گیشه فروش بلیت رویداد مورد نظر ارائه دهید.

در ماه جاری علاوه بر آغاز فروش آزمایشی بلیت کنسرت‌ در اسپاتیفای، شاهد اقداماتی از سوی سرویس تیک‌تاک برای بهبود شرایط برگزاری کنسرت هنرمندان بودیم. در اوایل این ماه، سرویس تیک‌تاک از همکاری خود با Ticketmaster خبر داد.

همکاری تیک‌تاک و Ticketmaster این امکان را برای مخاطبان سرویس تیک‌تاک فراهم کرد که بلیط کنسرت Demi Lovato، One republic، Usher و یک رویداد WWE از داخل اپلیکیشن تیک‌تاک خریداری کنند. لازم به ذکر است که با توجه به اقدامات اخیر تیک‌تاک انتظار می‌رود که سرویس جدید تیک‌تاک جهت رقابت با Apple Music و Spotify به زودی منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فروش آزمایشی بلیت کنسرت‌ در اسپاتیفای چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع: theverge

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید