0

غیر رسمی: به نظر می‌رسد اپل واقعا قصد تولید یک آیفون تاشو را دارد

غیر رسمی: به نظر می‌رسد اپل واقعا قصد تولید یک آیفون تاشو را دارد
بازدید 16


با وجود اینکه اپل اطلاعاتی درباره‌ی محصولات تاشو خود ارائه نکرده، اما خبرهایی که از گوشه و کنار شنیده می‌شود چیزی دیگری می‌گویند و حکایت از تولید آیفون تاشو دارند. مینگ چی کو یکی از افشاگران معروف تاریخ که در معرفی محصولات اپل تجربه بسیاری دارد، ماه مارس در TF International نوید یک مک بوک تاشو را داد.اکتبر سال گذشته Patently Apple، یک درخواست ثبت اختراع در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) ثبت کرد و این خبر توسط خود این اداره منتشر شد. همچنین مشخص شد که اپل بر ساخت یک لولای آیفون Flip تمرکز کرده. این غول فناوری در این باره گفت: «یک دستگاه تا شونده ممکن است از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده باشد که توسط یک مفصل به هم متصل شده‌اند. ممکن است نمایشگر این مفصل را پوشش دهد. این دستگاه تاشو می‌تواند با استفاده از مفصل بین حالت‌های تاشو و باز شده حرکت کند..»

بیشتر بخوانید: تصویر لو رفته از آیفون 16 حلقه بزرگ شارژ MagSafe را نشان می‌دهد

بهر حال تصاویر منتشر شده با صفحه‌ای عمودی دستگاه‌هایی مثل گلکسی زد فیلیپ و موتورولا ریزر را به یاد ما می‌آورد. البته آنچه مشخص شده تاکنون این است که این لولا هم به داخل و هم به سمت بیرون باز می‌شود. با این وجود بخاطر داشته باشید اپل سالانه اختراعات زیادی را ثبت می‌کند اما تمامی آنها به محصول جدید ختم نمی‌شوند.

به نظر می‌رسد اپل قصد تولید یک آیفون تاشو را دارد

اپل همیشه سود خود را در نظر دارد بنابراین احتمالا قبل از عرضه یک تاشوی کتابی به ساخت یک تاشو به شکل فیلیپ فکر کند. چون همانطور که می‌دانید گلکسی زد فیلیپ طی سه سال گذشته از تمامی تاشوها محبو‌ب‌تر و جزء بهترین گوشی های سامسونگ بوده و از مدل‌های گلکسی زد فولد هم پیشی گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره آیفون تاشو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:phonearena

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید