0

عیدی بازنشستگان واریز شد؛ مبلغ عیدی بازنشستگان کارگری

عیدی بازنشستگان واریز شد؛ مبلغ عیدی بازنشستگان کارگری
بازدید 25

[ad_1]

عیدی بازنشستگان شب گذشته به حساب این اقشار واریز شد. همچنین حقوق بازنشستگان نیز با افزایش 10 درصدی همراه شد که هم‌اکنون قابل برداشت است.

ساعات پایانی شب گذشته، حقوق بازنشستگان کشوری همراه با 10 درصد افزایش حقوق واریز شد. به غیر از حقوق، عیدی بازنشستگان نیز واریز شده است که براساس اطلاعیه‌های قبلی، مبلغ عیدی بازنشستگان کشوری 2 میلیون و 500 هزار تومان است. لازم به ذکر است که همه بازنشستگان می‌توانند برای اطلاع از احکام حقوقی خود و تغییرات صورت گرفته با سامانه ساتا مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: قانون افزایش سن بازنشستگی به 1405 موکول شد؛ چه افرادی مشمول قانون شدند؟

عیدی بازنشستگان کشوری با حقوق بهمن واریز شد

تا ساعات پایانی شب گذشته، حقوق بهمن‌ماه به همراه افزایش 10درصدی و عیدی به حساب همه‌ی بازنشستگان، مستمری‌بگیران و بازماندگان صندوق لشگری واریز شد.

ایلنا در گزارشی نوشت: «این بازنشستگان از بهمن‌ماه از 10 درصد افزایش حقوق برخوردار شدند؛ احکام حقوقی جدید این بازنشستگان نیز در سامانه ساتا قابل رویت و دریافت است.»

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت:

بازنشستگان و وظیفه‌بگیرانی که به آنان عائله‌مندی تعلق می گیرد مبلغ ۷۰۰هزار تومان و همچنین بازنشستگان و وظیفه‌بگیرانی که بر اساس تعاریف مندرج در سیستم احکام صندوق به آنان حق اولاد پرداخت می شود به ازاء هر فرزند مبلغ ۳۰۰هزار تومان برای آن‌ها محاسبه و پرداخت شد.

عیدی بازنشستگان کشوری با حقوق بهمن واریز شد

مبلغ عیدی بازنشستگان کارگری

به گفته مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، هنوز میزان عیدی بازنشستگان کارگری مشخص نشده است اما به روال هرساله عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی تقریباً برابر با عیدی بازنشستگان دولت مصوب و پرداخت می‌شود.

یدالله فرجی، فعال صنفی بازنشستگان کارگری، با بیان اینکه امسال وضعیت معاش بازنشستگان تامین اجتماعی به شدت بحرانی‌ست؛ گفت: «انتظار داریم مدیرعامل سازمان عیدی بازنشستگان کارگری را طبق قانون مربوط به عیدی کارگران تصویب و پرداخت کند.»

به گفته وی، ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان یا حتی دو برابر این رقم برای هزینه‌های پایان سال بازنشستگان کفایت نمی‌کند و باید کارگران بازنشسته به اندازه کارگران شاغل عیدی پایان سال بگیرند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص مبلغ عیدی بازنشستگان چیست؟ چرا دولت افزایش 20 درصدی حقوق بازنشستگان را تأیید نکرد؟ لطفاً نظرات خود را باما به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید