0

عکس های رسمی شیائومی 14 اولترا پیش از رونمایی رسمی منتشر شد

عکس های رسمی شیائومی 14 اولترا پیش از رونمایی رسمی منتشر شد
بازدید 72


شیائومی بالا‌خره به‌صورت رسمی اعلام کرد که می‌خواهد رویدادی را در تاریخ 22 فوریه (3 اسفند) برای رونمایی از شیائومی 14 اولترا برگزار کند. حالا که تاریخ رونمایی رسما تایید شده، عکس های رسمی شیائومی 14 اولترا نیز منتشر شده‌اند. شیائومی درواقع می‌خواهد با انتشار این عکس‌ها، جذابیت پرچمدار جدیدش را به رخ بکشد.

در عکس های شیائومی 14 اولترا می‌بینیم که طراحی آن نسبت به پرچمدار قبلی این کمپانی، یعنی شیائومی 13 اولترا پیشرفت کرده و ظاهر جذاب‌تری دارد. به‌طور کلی، شباهت‌هایی بین طراحی این دو گوشی هوشمند دیده می‌شود؛ مثل ماژول دوربین بزرگ دایره‌ای که چهار لنز دوربین را در خود جا داده، فلش LED دوگانه و برند لایکا در قسمت میانی ماژول.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تصاویر شیائومی 14 اولترا

عکس شیائومی 14 اولترا نشان می‌دهد که نمایشگر این گوشی نه‌کاملا تخت است و نه خمیدگی‌های شبیه به 13 اولترا را دارد. خمیدگی بسیار کم در چهار لبه‌ی شیائومی 14 اولترا، ظاهر شیک و رده بالایی را به این موبایل بخشیده است.

هر دو رنگ بندی سفید / نقره‌ای و مشکی گوشی شیائومی 14 اولترا از پنل پشتی چرمی برخوردار شده‌اند. گفته می‌شود که یک مدل آبی رنگ نیز عرضه می‌شود که جنس پنل پشتی آن از شیشه خواهد بود. این احتمال وجود دارد که نسخه آبی رنگ فقط در بازار چین عرضه شود. همچنین، به نظر می‌رسد که یک نسخه تیتانیمی از شیائومی 14 اولترا نیز وجود دارد که متاسفانه فقط در بازار چین به فروش می‌رسد.

شیائومی 14 اولترا همراه با شیائومی 14 در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) در بازارهای جهانی عرضه می‌شوند. همان‌طور که گفتیم، فقط رنگ بندی سفید / نقره‌ای و مشکی این اسمارت‌فون به بازارهای جهانی راه پیدا می‌کنند. انتظار می‌رود که شیائومی در رویداد 22 فوریه در چین، به غیر از گوشی‌های سری شیائومی 14 از تبلت شیائومی Pad 6S Pro نیز رونمایی کند.

مشخصات شیائومی 14 اولترا

گفته می‌شود که این گوشی موبایل از نمایشگر 6.73 اینچ AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و رزولوشن 1440×3200 پیکسل برخوردار می‌شود. شیائومی 14 اولترا که از بهترین گوشی های 2024 و بهترین گوشی های شیائومی 2024 به حساب می‌آید، از +HDR10 و روشنایی نمایشگر بالا پشتیبانی خواهد کرد. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که وزن 14 اولترا حدود 220 گرم است.

دوربین یکی از برجسته‌ترین مشخصات گوشی Xiaomi 14 Ultra است. شیائومی در پرچمدار خود از چهار لنز 50 مگاپیکسل، شامل لنز‌های واید، اولترا واید، زوم 3.2x و زوم 5x استفاده می‌کند. لنز 50 مگاپیکسلی اصلی از نوع 1 اینچی است و حداکثر دیافراگم آن به f/1.6 می‌رسد. انتظار می‌رود که قابلیت‌های فیلمبرداری این گوشی هم فوق‌العاده باشند. این گوشی هوشمند به احتمال زیاد از قابلیت ضبط ویدیوی 8K با سرعت 24 فریم‌درثانیه، 4K با سرعت 60 فریم‌درثانیه و ویدیوهای اسلو موشن 1080 پیکسل با سرعت 1920 فریم‌درثانیه پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مشخصات شیائومی 14 اولترا می‌توان به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 اشاره کرد. گفته می‌شود که مدل اروپایی این موبایل با رم 16 و حافظه 512 گیگابایتی عرضه می‌شود. اما بازارهای دیگر احتمالا نسخه‌های رم و حافظه متنوع‌تری خواهند داشت.

شیائومی در این گوشی از باتری 5300 میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده که از فست شارژ و شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کند. سایر مشخصات شیائومی 14 اولترا شامل وای فای،‌ بلوتوث، NFC و گواهی IP68 می‌شود.

شایع شده که قیمت شیائومی 14 اولترا در فرانسه حدود 1499 یورو خواهد بود.

نظر شما درباره مشخصات و عکس های شیائومی 14 اولترا چیست؟ آیا این گوشی می‌تواند با رقیبان سرسخت خود از برندهای سامسونگ و اپل رقابت کند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید