0

عملکرد تک هسته‌ای تراشه A18 پرو اپل ارتقا می‌یابد

عملکرد تک هسته‌ای تراشه A18 پرو اپل ارتقا می‌یابد
بازدید 30


اهالی کوپرتینو در حال آماده‌سازی تراشه بعدی خود برای آیفون 16 هستند و احتمالا عملکرد تک هسته‌ای تراشه A18 پرو نسبت به نسب قبل جهش چشمگیری داشته باشد.

آخرین تراشه A17 Pro اپل نسبت به Snapdragon 8 Gen 3 بهتر عمل کرد. اکنون اپل در حال کار بر روی تراشه A18 Pro است و برخی از افراد امتیاز Geekbench 6 آن را فاش کرده‌اند. اعداد عملکرد بهبود قابل توجهی را در عملکرد تک هسته ای در مقایسه با نسل قبلی A17 Pro نشان می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


عملکرد تک هسته‌ای تراشه A18 پرو اپل

شایعه شده است که اپل از سیستم-روی-چیپ A18 در تمام مدل‌های سری آیفون 16 استفاده می‌کند. این خبر بسیار خوبی برای کاربرانی است که قصد خرید آیفون 16 را دارند. آیفون 15 که سال گذشته معرفی شد از نسل قبلی Apple A16 Bionic استفاده می‌کند که همان تراشه آیفون 14 پرو مکس است. برخی از افراد مدل‌های آیفون 15 و 14 را به دلیل عدم ارتقاء بخش پردازنده ترجیح نمی‌دهند. اکنون نتیجه Geekbench 6 از A18 Pro در حال ظهور اطلاعاتی در مورد نسل بعدی آیفون‌ها ارائه می‌دهد.

Apple A18 Pro امتیاز 3500 را در تک هسته ای و 8200 را در چند هسته ای به دست آورد که عملکرد تک هسته ای بهتری نسبت به نسل قبلی A17 Pro داشت. برای مقایسه، A17 Pro تنها امتیاز 2906 را در تک هسته ای و 7231 را در چند هسته ای کسب کرد. اخیراً یک نتیجه Geekbench در اسنپدراگون 8 نسل 4 به بیرون درز کرده است که عملکرد چند هسته ای بسیار بهتری را نسبت به Apple A18 Pro نشان می‌دهد.

اسنپدراگون 8 نسل 4 در نتایج لو رفته در Geekbench 6 امتیاز 2985 را در تک هسته ای و 10762 را در چند هسته ای به دست آورد که کاملاً به تراشه M3 اپل نزدیک است. در سه ماهه چهارم سال جاری شاهد عرضه دستگاه‌هایی با اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد عملکرد تک هسته‌ای تراشه A18 پرو اپل چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را زا مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: Gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید