0

علت گم شدن سما جهانباز چیست؟ [+فیلم، عکس و بیوگرافی]

افشاگری: بیوگرافی سما جهانباز [دختر گمشده اصفهانی کیست؟]
بازدید 763


بیوگرافی سما جهانباز در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

پدر سما جهانباز در ویدئویی که در ادامه خواهید دید، اشک می‌ریزد و از مردم، پلیس، هنرمندان و ورزشکاران می‌خواهد که به او کمک کنند. پدر میانسالی که حالا ۴۵ روز است، هیچ خبری از دختر جوانش ندارد.

آبان تتر

افشاگری: بیوگرافی سما جهانباز [دختر گمشده اصفهانی کیست؟]

کلیپ اشک‌های دردناک این پدر حالا در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌چرخد. همه در جست‌وجوی سما هستند. هیچ نشانه یا اثری از این دختر نیست. هیچکس نمی‌داند که او الان کجاست، نفس می‌کشد یا نه.

پرونده قضائی ناپدید شدن ۴۲ روزه دختر ۲۲ ساله اصفهانی در شیراز، تحت بررسی است و تاکنون بسیاری از شایعات درباره وی در دست بررسی رسانه‌های مجازی می‌باشد. بتازگی انتشار فیلم سما دختر گمشده در شیراز در مصاحبه خانواده اش درباره روز ناپدید شدن و جریان گم شدن سما جهانباز دختر اصفهانی در شیراز جنجالی و خبرساز شده و در شبکه های اجتماعی با واکنش های زیادی همراه بوده و به یکی از بحث و جدل های تند و سوژه داغ روز شبکه اجتماعی تبدیل شده است.

ویدئوی خواهش پدر سما جهانباز دختر گمشده اصفهانی را در ادامه تماشا کنید:

به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، افشین محمدی دره شوری با بیان اینکه پرونده قضایی تحت نظر بازپرس شعبه ۱۳ دادسرای ویژه رسیدگی به امور جنایی و جرائم امنیتی شیراز در حال تحقیقات است بیان داشت:

تا کنون 3 نفر در این خصوص بازداشت شده اند که 2 نفر به دلیل ارائه دلایل مثبت بی گناه و با رفع ظن آزاد شده و یک نفر کماکان در بازداشت به سر می‌برد.

آنچه مسلم است همه توان پلیس و مقام قضایی معطوف به یافتن فرد گمشده است اما همکاری خانواده و مطلعین می تواند سرعت به نتیجه رسیدن تحقیقات را افزایش دهد.

بیوگرافی دختر گمشده در شیراز
بیوگرافی دختر گمشده در شیراز

اگر بخواهیم در رابطه با بیوگرافی سما گمشده در شیراز حرف بزنیم باید بگوییم که دختر ناپدید شده در شیراز متولد دهه ۸۰، دانشجوی روانشناسی اهل اصفهان است. او در تاریخ ۲۵ تیر ماه در پی سفر به شیراز ناپدید و گم شده و در حال حاضر از او خبری در دست نیست.

شما همراهان عزیز می‌توانید ویدئوی جدیدی از درخواست پدر سما جهانباز برای کمک به پیدا شدن این دختر اصفهانی که در شیراز گم شده است را ببینید:

اخبار بیشتر:



علت گم شدن سما جهانباز چیست؟ [+فیلم، عکس و بیوگرافی]

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید