0

علت قطع همکاری برندهای گوشی‌ساز با دگزومارک مشخص شد؛‌ شرکت‌ها از حقیقت فراری هستند!

علت قطع همکاری برندهای گوشی‌ساز با دگزومارک مشخص شد؛‌ شرکت‌ها از حقیقت فراری هستند!
بازدید 99


مدیر عامل دگزومارک از قطع همکاری برندهای گوشی‌ساز با دگزومارک خبر داد و اعلام کرد که برندهای گوشی‌ساز دیگر گوشی‌های خود را برای آزمایش ارسال نمی‌کنند.

دگزومارک سازمانی است که گوشی‌های هوشمند را به طور دقیق آزمایش می‌کند و آن‌ها را بر اساس عملکردشان رتبه‌بندی می‌کند. این شرکت بیشتر برای آزمایش دوربین‌ها شناخته شده است، اما اخیراً جنبه‌های دیگری مانند نمایشگر، باتری و غیره را نیز آزمایش می‌کند. با این حال، بسیاری از طرفداران و برندها در مورد رتبه‌بندی‌های دگزومارک احساسات متفاوتی دارند.

آرون گروپس

در حالی که برخی معتقدند این شرکت حالا با بحرانی جدی روبرو است، برخی دیگر می‌گویند رتبه‌بندی آن نشان‌دهنده عملکرد واقعی نیست و در نتیجه برندها تصمیم به قطع همکاری با دگزومارک گرفته‌اند! حتی شیائومی چندی پیش دگزومارک را به امتیازفروشی متهم کرد!

پس از عرضه سری شیائومی 12S در سال جاری، بنیانگذار، رئیس و مدیر عامل شیائومی Lei Jun به صراحت اعلام کرد که آن‌ها این گوشی را به دگزومارک ارسال نخواهند کرد. بنابراین شرکت شیائومی هیچ دستگاهی را مطابق انتظارات برای آزمایش به شرکت دگزومارک نفرستاد.

با این حال، دگزومارک شیائومی 12S اولترا را برای ارزیابی خریداری و در نهایت نتایج آزمایش را در پایان ماه گذشته منتشر کرد که بسیار ناامیدکننده بود!

بیشتر بخوانید:‌ مقایسه شیائومی 12S اولترا با وان پلاس 10 پرو ؛ آندرریتدهای جذاب

علت قطع همکاری برندهای گوشی‌ساز با دگزومارک

دیروز، فردریک گریچارد، مدیرعامل دگزومارک، در مصاحبه‌ای گفت: «من به طور خاص به شیائومی پاسخ نمیدهم، اما فقط می‌خواهم به سوالات کاربران در شبکه‌های اجتماعی پاسخ دهم».

قطع همکاری برندهای گوشی‌ساز با دگزومارک

در مورد شیائومی و سایر تولیدکنندگانی که تصمیم گرفته‌اند امسال محصولات خود را برای آزمایش به دگزومارک ارسال نکنند، فردریک گویچار گفت:

اینطور نیست که تولیدکنندگان کمتری از نمرات تست ما استفاده کنند، اما گوشی‌های همراه کمتری توانایی کسب امتیازات لازم برای دستیابی به رتبه‌های برتر را دارند.

او همچنین ادعا می‌کند که از آنجایی که دستگاهی که رتبه اول را کسب می‌کند، اثر تبلیغاتی قابل‌توجهی به خود جذب می‌کند، سازندگان وقتی حس می‌کنند محصول‌شان شانسی برای رتبه اول ندارد، زحمت ارسال یک واحد برای آزمایش را به خود نمی‌دهد.

دگزومارک از آن زمان تاکنون رسماً ادعاهای مبنی بر فروش امتیازهای خود را رد کرده است و ادعا می‌کند که، امتیازی که منتشر می‌کند فقط به کیفیت خود محصول بستگی دارد. چه شرکت واحدی را ارسال کند و چه نکند، دگزومارک ادعا می‌کند که این موضوع بر رتبه آن تأثیری نمی‌گذارد. با این حال، شن یرن، معاون سابق اوپو، در مورد اظهارات دگزومارک واکنش نشان داد و گفت: «درست است که امتیاز و لیست آن فروخته نشده است. اما با خرید سرویس دگزومارک، با توجه به اشکال‌زدایی‌هایی که در دوربین‌ها انجام می‌شود، گوشی‌های این برندها امتیازها و رتبه‌های بهتری را کسب می‌کنند».

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قطع همکاری برندهای گوشی‌ساز با دگزومارک و علت آن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید