0

علت جدایی شهاب حسینی از همسر اولش فاش شد [+تصاویر همسر دومش]

علت جدایی شهاب حسینی از همسر اولش فاش شد [+تصاویر همسر دومش]
بازدید 68


علت جدایی شهاب حسینی از همسر اولش فاش شد. در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

شهاب حسینی از سوپراستارهای ایران است. بازی شهاب حسینی در بسیاری از فیلم های سینمایی در خاطره ها ماندگار شد. نام کاملشهاب حسینی سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی است. شهاب حسینی متاهل است و 2 پسر دارد.

آرون گروپس

روز دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ مراسم اکران عمومی فیلم سینمایی شین برگزار شد که حضور شهاب حسینی در کنار یک خانم جوان به نام ساناز ارجمند باعث شد که حواشی زیادی برای این دو چهره به وجود بیاید و گفته شود که شهاب حسینی با ساناز و ارجمند که ۱۷ سال اختلاف سنی دارد ازدواج کرده است.

علت جدایی شهاب حسینی از همسر اولش فاش شد [+تصاویر همسر دوم او]

شهاب حسینی گفته می شود از پریچهر قنبری جدا شده است در سال ۱۳۷۴ و زمانی که ۲۲ سال سن داشت با او ازدواج کرد حاصل ازدواج آنها دو فرزند پسر به نامهای امیرمحمد و امیرعلی میباشد. در سه سال اخیر ، شهاب حسینی و همسرش «پریچهر قنبری» دیگر بصورت مشترک در هیچ محفل هنری دیده نشده و تمام تصاویر مشترک خود را از فضاهای مجازی همدیگر پاک کردند ولی هیچگاه به صورت رسمی در این رابطه صحبت نکردند.

اما شهاب حسینی سوپر استار سینما گفته: همسرم هیچ وقت از زندگی با من رضایتی را تجربه نکرده! بازیگران بواسطه شغل پر استرس و زمانبری که دارند و به واسطه قراردادهایی که برای اجرای نقش در لوکیشنهای منتخب کارگردان در شهرها و مکانهای مختلف دارند گاهی چندین ماه از خانواده هایشان دور هستند.

ساناز ارجمند همسردوم شهاب حسینی کیست؟

عکسی از شهاب حسینی و دختری در اکران فیلم سینمایی در اینستاگرام وایرال شد که گمانه زنی ها حاکی از آن است که این دختر همسر جدید شهاب حسینی می باشد.

شهاب حسینی متولد ۱۳۵۲ بوده و خانم ساناز ارجمند متولد ۱۳۶۹ است این خبر در حالی منتشر شده است که مدتی است خبر جدایی شهاب حسینی از همسرش پریچهر قنبری در صدر رسانه های کشورمان قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید:

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید