0

عرضه گلکسی S24 اولترا با سرعت شارژ 65 واتی به لطف یک فناوری جدید!

عرضه گلکسی S24 اولترا با سرعت شارژ 65 واتی به لطف یک فناوری جدید!
بازدید 25


اخبار جدید حوزه تکنولوژی حاکی از عرضه گلکسی S24 اولترا با سرعت شارژ 65 واتی است که بوسیله یک تکنولوژی جدید ممکن شده است. در ادامه نوشتار با مجله خبری آی تی و دیجیتال همراه باشید.

یک افشاگر دنیای تکنولوژی فاش کرده است که احتمالاً گوشی گلکسی S24 اولترا با سرعت شارژ 65 واتی عرضه خواهد شد که این سرعت شارژ را مدیون یک فناوری جدید به‌نام «باتری انباشته» است. گفتنی‌ست که دو مدل از سری خانواده پرچمداران بعدی سامسونگ قرار است به این فناوری مجهز شوند که در نتیجه آن، هم سرعت شارژ بالاتر می‌رود و هم احتمال انفجار باتری در این نوع باتری‌ها نسبت‌به باتری‌های لیتیومی بسیار کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: ببینید: نقد و بررسی ویدئویی گلکسی A54 سامسونگ [+موشکافی سیستم و عملکرد]

گلکسی S24 اولترا با سرعت شارژ 65 واتی معرفی خواهد شد

گوشی‌های گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا سامسونگ با توان ۴۵ وات شارژ می‌شوند. حالا یک افشاگر مدعی است که توان شارژ در گوشی‌های گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا با پیشرفت ۴۵ درصدی به ۶۵ وات خواهد رسید.

بر اساس نوشته‌ فون‌آرنا، سامسونگ تصمیم گرفته است در دو گوشی رده‌بالای جدیدش از باتری انباشته استفاده کند. باتری‌های انباشته بیشتر از باتری‌های استاندارد داغ می‌کنند و به‌همین‌دلیل لازم است در ساختار آن‌ها از ژل خنک‌کننده استفاده شود. احتمال انفجار باتری‌های انباشته، کمتر از باتری‌های لیتیوم-یون تکی است.

گلکسی S24 اولترا با سرعت شارژ 65 واتی معرفی خواهد شد

ظاهراً سامسونگ هیچ برنامه‌ای برای استفاده از باتری انباشته در گلکسی S24 استاندارد ندارد و حتی شاید مدل پلاس را نیز به این باتری مجهز نکند. با این‌حال گفته می‌شود اپل از این باتری در همه‌ گوشی‌های سری آیفون ۱۵ استفاده خواهد کرد.

احتمالاً امسال شاهد افزایش ظرفیت باتری گلکسی S24 اولترا خواهیم بود. سامسونگ ممکن است سال آینده در گوشی‌های گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ نیز از باتری انباشته استفاده کند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره عرضه گلکسی S24 اولترا با سرعت شارژ 65 واتی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید