0

عرضه کشنده امپاور و کامیون فورس در بورس کالا 31 تیر 1402 [+شرایط و قیمت]

عرضه کشنده امپاور و کامیون فورس در بورس کالا 31 تیر 1402 [+شرایط و قیمت]
بازدید 99

[ad_1]

عرضه کشنده امپاور و کامیون فورس در بورس کالا در تاریخ 31 تیرماه 1402 آغاز خواهد شد. بهمن دیزل شرایط فروش این دو مدل کشنده را اعلام کرده است.

عرضه کشنده امپاور و کامیون فورس در بورس کالا از روز شنبه، 31 تیرماه 1402 با شرایط ویژه آغاز خواهد شد. در این طرح فروش، شرکت بهمن دیزل دو مدل کامیون فورس به همراه یک مدل کشنده امپاور را برای اشخاص حقیقی و حقوقی در نظر گرفته است که افراد برای ثبت‌نام می‌بایست حتماً کد بورسی داشته باشند. لازم به ذکر است که سررسید قرار، 31 شهریورماه اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: طرح فروش یکپارچه خودرو برای مرحله سوم تمدید شد [+زمان برگزاری]

عرضه کشنده امپاور و کامیون فورس در بورس کالا

خریداران برای انجام این معاملات باید کد بورسی داشته باشند. دریافت کد بورسی از طریق ثبت‌نام در سامانه سجام و انجام مراحل قانونی این فرآیند امکان پذیر است. لذا توصیه می‌شود خریداران زمانی را برای این امور اختصاص دهند. در این معاملات اشخاص حقیقی و حقوقی مجاز به خرید و اعلام قیمت هستند.

عرضه کشنده امپاور و کامیون فورس در بورس کالاشرکت بهمن دیزل فورس ۶تن خواب‌دار و فورس ۶تن بدون خواب و کشنده امپاور BD500 را در بورس کالا می‌فروشد. این عرضه بورسی در ۳۱ تیر انجام می‌شود و سررسید قرار نیز ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ اعلام شده است.

در این نوبت از عرضه بورسی معامله فورس ۶ تن بدون خواب بر اساس قیمت پایه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آغاز می‌شود. به همین ترتیب، قیمت پایه فورس ۶تن خواب‌دار نیز یک میلیارد و ۴۳۷میلیون تومان اعلام شده است.

کشنده امپاور BD500 نیز در این نوبت از عرضه بورسی با قیمت پایه ۴میلیارد و ۲۳۰میلیون تومان معاملات خود را آغاز می‌کند. کامیون فورس ۶ تن کابین خوابدار، خودرویی به راحتی سواری و با کاربری حمل بار است که به یک پیشرانه ۳۷۶۰ سی‌سی توربو شارژ با استاندارد آلایندگی یورو ۵ مجهز است. از جمله امکانات رفاهی این کامیون بهره‌مندی از یک تخت خواب و امکان تبدیل صندلی‌های جلو به فضای خواب سرنشین دوم قابل بیان است.

کشنده امپاور BD500، مجهز به یک موتور ۱۱۸۰۰ سی‌سی توربو شارژ با سطح آلایندگی یورو ۵ است که قدرتی در حدود ۵۰۰ اسب‌بخار و نیروی گشتاوری معادل ۲۳۰۰ نیوتن‌متر را توسط یک گیربکس ۱۲ سرعته AMT مدل TRAXON از برندZF که دارای یک ریتاردر ۵ حالته است به چرخ‌های محور عقب منتقل می‌کند و به این واسطه قادر به حمل وزن ترکیبی مجاز ۴۴ تن است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عرضه کشنده امپاور و کامیون فورس در بورس کالا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید