0

عرضه نخستین خودرو وارداتی سایپا در بورس کالا طی هفته آتی

عرضه نخستین خودرو وارداتی سایپا در بورس کالا طی هفته آتی
بازدید 182


عرضه نخستین خودرو وارداتی سایپا در بورس کالا تا یک هفته دیگر آغاز می‌شود. این خودرو یک محصول چینی منحصر‌به‌فرد و جدید است.

عرضه نخستین خودرو وارداتی سایپا در بورس کالا تا یک هفته دیگر آغاز می‌شود. این خودرو چانگان CS35 پلاس نام دارد که خودرویی منحصر‌به‌فرد با امکاناتی قابل قبول است. مدیرعامل سایپا در نشستی با بانک تجارت از عرضه این خودرو در بورس صحبت کرد و ادامه داد که فروش محصولات سایپا طی یک سال اخیر به اندازه دو برابر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: دلیل افزایش قیمت خودرو توسط مدیرعامل سایپا مشخص شد!

عرضه نخستین خودرو وارداتی سایپا در بورس کالا

محمدعلی تیموری، مدیرعامل گروه صنعتی سایپا به‌تازگی در نشستی که با بانک تجارت داشته اعلام کرده از هفته آینده اولین خودروی وارداتی خود را وارد بورس کالا خواهد کرد. در این جلسه، تیموری به روند روبه‌رشد سایپا و افزایش دو برابری فروش طی یک سال اخیر اشاره کرد و سهم سیستم بانکی و به‌خصوص بانک تجارت را عمده دانست.

عرضه نخستین خودرو وارداتی سایپا در بورس

به‌گفته مدیرعامل سایپا، در شرایط فعلی بیش از 100 هزار میلیارد تومان فروش و درآمد نصیب این شرکت می‌شود و به‌عنوان اولین شرکت، خودروهای چانگان را در سه مدل عرضه خواهیم کرد. تیموری خاطرنشان کرد از هفته آتی، نخستین محموله خودروهای چانگان از جمله CS35 پلاس وارد تالار شیشه‌ای خواهد شد. وی افزود:

سایپا در شرایط کنونی توانسته واردات خودرو را که به انتظار همگانی تبدیل شده در قالب خودروهای SUV زیر 10 هزار دلار، با قیمت و کیفیت بین‌المللی وارد کند. برنامه سال آینده گروه سایپا، تولید روزانه 2 هزار و 500 دستگاه خودرو از محصولات جاری و 500 دستگاه مونتاژ و واردات به‌صورت CBU است که جمعاً تولید روزانه 3 هزار دستگاه را در دستور کار داریم و با تولید و عرضه این تعداد خودرو، درآمد سایپا به بیش از 200 هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عرضه نخستین خودرو وارداتی سایپا در بورس کالا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید