0

عرضه سری آیفون 14 پرو به بازار به تعویق افتاد

عرضه سری آیفون 14 پرو به بازار به تعویق افتاد
بازدید 225


سری گوشی‌های آیفون 14 چند روز پیش رسما توسط اپل معرفی شد و حال و در شرایطی که انتظار می‌رفت این محصولات به سرعت به بازار عرضه شوند، مشخص شده که عرضه سری آیفون 14 پرو به بازار ممکن است به دلایلی به تعویق بیفتد.

سری آیفون 14 جدیدترین پرچمداران اپل هستند که همین چند روز پیش رسما معرفی شدند و حالا بر اساس اخبار جدید، ممکن است عرضه این محصولات به بازار به دلایلی با تعویق مواجه شود. در نتیجه ممکن است تا ماه اکتبر شاهد حضور آیفون 14 پرو و پرو مکس در بازار نباشیم.

آبان تتر

بیشتر بخوانید: میزان رم خانواده آیفون 14 مشخص شد

زمان عرضه سری آیفون 14 پرو به بازار

کوپرتینویی‌ها در زمان معرفی سری آیفون 14 اعلام کردند که فروش این دستگاه‌ها از 9 سپتامبر یعنی 18 شهریور 1401 آغاز خواهد شد، با این وجود بسیاری از کاربران در 24 ساعت گذشته مدعی شده‌اند که امکان ثبت سفارش برای آیفون 14 و 14 پرو وجود ندارد.

در واقع و بنابر آنچه از رصد فضای مجازی مشخص می‌شود، کاربران در زمان ثبت سفارش برای انواع مدل‌های آیفون 14 در وب‌سایت اپل و اپلیکیشن اپ استور با مشکلاتی مواجه می‌شوند. مثلا آن‌ها باید صفحه و برنامه را بار دیگر بارگیری کنند یا اساسا کل فرایند را از نو آغاز کنند. همچنین گزارش شده که تاریخ عرضه آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس به بازار نیز از مدت‌ها پیش به تعویق افتاده بوده اما اپل از اعلام آن خودداری کرده است.

عرضه سری آیفون 14 پرو به بازار به تعویق افتاد

حال اما برخی منابع معتبر می‌گویند که آیفون 14، 14 پرو و 14 پرو مکس در 16 سپتامبر عرضه می‌شوند، حال آنکه عرضه آیفون 14 پلاس از 7 اکتبر آغاز می‌شود.

ارسال آیفون‌ها نیز بنابر اطلاعات موجود از ماه نوامبر آغاز می‌شود. در واقع کسانی که توانسته باشند سفارشات خود را خیلی سریع و پیش از بروز مشکلات فنی ثبت کرده باشند، مدل سفارشی خود را در 16 سپتامبر دریافت می‌کنند. اما هنوز خریداران زیادی یا موفق به ثبت سفارش نشده‌اند یا تاریخ ارسال محصولاتشان بسیار دیرتر از 16 سپتامبر است. برای مثال،‌ آن‌ها ممکن اس سفارش خود را در نیمه اول سال بعد دریافت کنند!

در کانادا هم اوضاع به همین نحو است و گزارش شده که تقریبا همه مدل‌های آیفون 14 پرو و پرو مکس تا پیش از اکتبر ارسال نمی‌شوند. بدتر از همه وضعیت بازار چین است که تا اواخر اکتبر و حتی اوایل نوامبر، آیفون 14 به آن نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عرضه سری آیفون 14 پرو به بازار چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید