0

عرضه جدیدترین خودروهای جهان در سامانه اختصاصی خودروهای برقی

عرضه جدیدترین خودروهای جهان در سامانه اختصاصی خودروهای برقی
بازدید 22


مدیر سامانه یکپارچه فروش خودروها از راه اندازی سامانه اختصاصی خودروهای برقی خبر داد و گفت این سامانه از هفته آینده با عرضه جدیدترین خودروهای جهان کار خود را آغاز می‌کند.

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودروها در خصوص راه اندازی سامانه اختصاصی خودروهای برقی توضیح داد:«از این پس فروش خودروهای برقی در سامانه EVAUTO.IR انجام می شود،برای عرضه خودروهای برقی سامانه ای مجزا در نظر گرفته ایم و مشتریان جدید می توانند به راحتی نسبت به خرید خودروهای وارداتی برقی اقدام کنند. همچنین قوانین ثبت نام بسیار آسان تر از سایر محصولات است و صرفاً افراد می توانند با داشتن حساب وکالتی در هفته پیش رو، نسبت به خرید خودروهای صفر کیلومتر وارداتی برقی اقدام کنند.»

بیشتر بخوانید:عرضه 6 هزار خودروی وارداتی آغاز شد

او ادامه داد:«در حال حاضر متقاضیان خرید خودروهای برقی خارجی می توانند در هفته جدید فرایند ثبت نام را با سهولت بیشتر انجام دهند. همچنین برای متقاضیان خودروهای برقی معافیت ها و بخشودگی های زیادی در نظر گرفته شده است تا در دوره استفاده از خودروی برقی، هزینه سربار به مراتی کمتری را داشته باشند. از سویی خدمات و پشتیبانی خودروهای برقی به مراتب قوی تر از سایر خودروهای سوخت فسیلی تنظیم شده و سطح جدیدی از گارانتی و ضمانت خدمات به مشتریان سامانه خودروهای برقی اعطا می گردد.»

تقدسی درباره خودروهای موجود در سامانه اختصاصی خودروهای برقی توضیح داد:«خودروهای برقی که در سامانه عرضه می شوند، جدیدترین محصولات خودروسازان مطرح جهان خواهند بود. با توجه به افزایش سقف ارزی برای خودروهای وارداتی برقی، شاهد هستیم که در سامانه این دسته از خودروها، محصولات با کیفیت و معتبری به فروش خواهند رسید. در حال حاضر با توجه به مذاکرات شرکت های واردکننده با طرف های خارجی و محموله های سفارش گذاری شده، در سامانه خودروهای برقی محصولات جدید و فناورانه نشان های آئودی، فولکس واگن، هوندا، تویوتا، ام جی، بی وای دی، نتا، اشکودا و… عرضه خواهد شد.»

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودروها در پایان گفت:«در بازار امروز جهانی، خودروهای برقی قیمت بالاتری نسبت به نسخه های سوخت فسیلی دارند. اما با توجه به سیاست های دولت، تعرفه ورودی خودروهای برقی به ایران بسیار کمتر از خودروهای سوخت فسیلی است و برای همین در روزهای آتی، جدیدترین خودروهای برقی جهان با نشان های تجاری معتبر با قیمتی به مراتب منطقی تر از خودروهای سوخت فسیلی عرضه خواهند شد.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سامانه اختصاصی خودروهای برقی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید