0

عرضه‌ی تبلت آنر TAB V7 PRO با پردازنده‌ی پرچمدار

عرضه‌ی تبلت آنر TAB V7 PRO با پردازنده‌ی پرچمدار
بازدید 180

[ad_1]

امروز، کمپانی آنر از چهار گوشی هوشمند Honor Magic3، Magic3 Pro، Magic3 Ultimate Edition و Honor X20 رونمایی کرد. این شرکت همچنین یک تبلت شاخص به نام Honor Tab V7 Pro جدید را وارد بازار کرد.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از gizchina، بزرگ‌ترین ویژگی این تبلت تجربه کار با آن است. این دستگاه از قابلیت چند صفحه‌ای، برنامه‌های متناسب با تقسیم صفحه و سایر اکوسیستم‌های نرم افزاری پشتیبانی می‌کند. Honor Tab V7 Pro همچنین دارای پردازنده پرچمدار جدید و صفحه نمایش 2.5K است.

صفحه نمایش آنر TAB V7 PRO

Honor Tab V7 Pro دارای طراحی تمام صفحه و سه رنگ است. رنگ‌های شامل آبی، طلایی و نقره‌ای تیتانیومی است. نسخه‌های طلایی و آبی از چرم ساخته شده و در نسخه نقره‌ای تیتانیوم از طراحی شیشه‌ای استفاده شده است.

Tab V7 Pro دارای صفحه نمایش 11 اینچی و نسبت صفحه نمایش به بدنه 86 درصد است. رزولوشن 2.5K با 2560 در 1600 پیکسل و نرخ تازه سازی فوق العاده بالا 120 هرتز نیز در این تبلت به کار گرفته شده است.

این دستگاه دارای گواهینامه TÜV Rheinland برای محافظت از چشم در نور کم است.

دوربین

این تبلت دارای یک دوربین دوگانه اصلی شامل لنز 13 مگاپیکسلی اصلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی دارد. Honor Tab V7 Pro از چهار بلندگو استفاده می‌کند.

پردازنده آنر TAB V7 PRO

Honor Tab V7 Pro اولین دستگاهی است که با Kompanio 1300T 5G راه اندازی شده است. این تراشه یک تراشه‌ی 6 نانومتری Mediatek است. در این تبلت از رم 6 و 8 گیگابایتی استفاده شده و فناوری توسعه ذخیره هوشمند، RAM این گوشی هوشمند را 2 گیگابایت افزایش می‌دهد. این بدان معناست که این تبلت می‌تواند حداکثر 10 گیگابایت رم داشته باشد.

متأسفانه، Honor Tab V7 Pro حداکثر 256 گیگابایت حافظه دارد.

باتری

تبلت Honor Tab V7 Pro دارای یک باتری بزرگ 7250 میلی آمپر ساعتی است که به گفته شرکت، مدت زمان آماده به کار آن 37 روز است. همچنین کاربران می‌توانند برای تماشای فیلم‌ها به مدت 15 ساعت از این تبلت استفاده کنند. این تبلت از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند در دو ساعت کاملاً شارژ شود.

نرم افزار

Honor Tab V7 از MagicUI 5.0 بهره می‌برد که یک تجربه تعاملی چند وظیفه‌ای و چند پنجره‌ای کامل را ارائه می‌دهد. این تبلت همچنین از صفحه کلید منحصر به فرد شناور و قلم Magic-Pencil2 پشتیبانی می‌کند. این تنها تبلت اندرویدی است که دارای صفحه کلید شناور و لمسی است.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید