0

ظرفیت باتری Xiaomi 14 Ultra تایید شد؛ بادوام‌تر از نسل قبل

ظرفیت باتری Xiaomi 14 Ultra تایید شد؛ بادوام‌تر از نسل قبل
بازدید 19


ظرفیت باتری Xiaomi 14 Ultra طبق اعلام شرکت قرار است بیشتر از نسل قبل باشد و همین موضوع، باعث افزایش مدت زمان شارژدهی پرچمدار جدید شیائومی خواهد شد.

فردا (22 فوریه)، شیائومی رویداد معرفی بزرگی را در چین برگزار خواهد کرد تا Xiaomi 14 Ultra و Xiaomi Pad 6S Pro را معرفی کند. 14 Ultra در مقایسه با Xiaomi 13 Ultra که سال گذشته عرضه شد، با چندین ارتقاء وارد بازار خواهد شد. به‌روزرسانی‌های جدیدی که این برند در حساب Weibo خود به اشتراک گذاشته است، تأیید می‌کند که دستگاه دوام بهتر و باتری بزرگ‌تری نسبت به مدل قبلی ارائه می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ظرفیت باتری Xiaomi 14 Ultra

Xiaomi 14 Ultra از یک باتری 5300 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که در نتیجه عمر باتری 17 درصد نسبت به نسل قبلی خود افزایش یافته است. در حالی که ظرفیت باتری افزایش یافته است، حجم آن 8 درصد کاهش یافته است. باتری شیائومی با جدیدترین فناوری آند کربن سیلیکون، حداکثر 6 درصد سیلیکون را به دست می‌آورد. نکته قابل توجه این است که باتری در بین همتایان خود بالاترین چگالی انرژی را با 779Wh/L ارائه می‌دهد.

این شرکت هنوز قابلیت شارژ سریع 14 Ultra را تایید نکرده است. با این حال، افشاهای اخیر ادعا کرده‌اند که دستگاه شارژ سیمی 90 واتی، شارژ بی سیم 50 واتی و شارژ بی سیم معکوس را ارائه می‌دهد.

وقتی صحبت از دوام به میان می‌آید، این شرکت ادعا می‌کند که فریم میانی Xiaomi 14 Ultra دو برابر در برابر خم شدن، مقاومت صفحه نمایش ده برابر در برابر افتادن و پنل پشتی که از چرم Kona تشکیل شده است، شش برابر است. در مقایسه با مدل 13 Ultra در برابر سایش مقاوم تر است. این برند تایید کرد که دستگاه گواهی دوام پنج ستاره SGS را دریافت کرده است.

شیائومی 14 Ultra در رنگ‌هایی مانند سیاه و سفید وارد بازار خواهد شد. تصاویر رسمی حاکی از آن است که این مدل‌ها دارای پشتی چرمی خواهند بود. از سوی دیگر، گفته می‌شود که جنس کاور پشت نسخه آبی رنگ، سرامیکی است. حدس زده می‌شود که بالاترین پیکربندی دستگاه نیز با فریم تیتانیومی ویژه ارائه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ظرفیت باتری Xiaomi 14 Ultra چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: Gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید