0

طعنه سامسونگ به آیفون 14 پیش از رونمایی رسمی [+ویدیو]

طعنه سامسونگ به آیفون 14 پیش از رونمایی رسمی [+ویدیو]
بازدید 90


احتمالا هفته آینده اپل از جدیدترین سری آیفون‌ها، یعنی آیفون 14 رونمایی خواهد کرد. اما حالا طعنه سامسونگ به آیفون 14 بسیار خبرساز شده است.

اپل هفته آینده نسل جدید گوشی‌های آیفون را رسما رونمایی خواهد کرد. سامسونگ اما با انتشار یک تیزر کوتاه تبلیغاتی که تقریبا هیچ برنامه‌ریزی خاصی برای آن به نظر نمی‌رسد، به نظر کوشید تا خریداران احتمالی آیفون 14 را به دلیل آنچه که احتمالا با خرید یک گوشی آیفون از دست می‌دهند آزار دهد!

آبان تتر

بیشتر بخوانید: ارسال دعوت نامه رویداد Far Out توسط اپل ؛ تاریخ معرفی آیفون 14 تایید شد

طعنه سامسونگ به آیفون 14

این تیزر تبلیغاتی با عنوان «Buckle Up» گلکسی Z Flip4 و گلکسی اس 22 اولترا را به نمایش می‌گذارد که از نظر قیمتی در حد آیفون 14 هستند و حتی شاید ارزان‌تر از نسخه‌های پرو گوشی‌های جدید اپل باشند. در ادامه این ویدیو را ببینید:

طراحی خاص و منحصربفرد زد فلیپ 4 به عنوان جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی گلکسی اس 22 اولترا و ویژگی‌های سوپرزوم آن، همگی در این تبلیغ به تصویر کشیده شده است.

سامسونگ در سالیان اخیر، بارها و به دلایل مختلفی اپل را مورد انتقاد و حمله قرار داده است اما هر بار نتایج متفاوتی گرفته است. باید دید این بار اقدام سامسونگ چه نتیجه‌ای دارد.

علاوه بر این سامسونگ ید طولائی در تمسخر اپل برای اقداماتی دارد که خود بعدها نسبت به آن اقدام کرده است! مثال بارز این موضوع را در مورد حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون، حذف شارژر از جعبه گوشی و البته حذف درگاه میکرو SD دیده بودیم که سامسونگ ابتدا اپل را مسخره کرد و بعد خود این اقدام را تکرار کرد!

در پایان باید گفت که در تاریخ 7 سپتامبر، اپل رسما از سری آیفون 14 رونمایی می‌کند. در این رویداد احتمالا شاهد رونمایی از سری جدید اپل واچ با قابلیت‌های بسیار جذابی خواهیم بود. حتی ممکن است مجموعه‌ای از مدل‌های جدید آیپد پرو را در این رویداد ببینیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طعنه سامسونگ به آیفون 14 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:‌ gsmarena

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید