0

طعنه دختر استیو جابز به آیفون 14 ؛ تکراری و بدون تفاوت مهم!

طعنه دختر استیو جابز به آیفون 14 ؛ تکراری و بدون تفاوت مهم!
بازدید 153

[ad_1]

هنوز مدت زیادی از معرفی محصول جدید اپل نگذشته که استوری طعنه دختر استیو جابز به آیفون 14 بازخوردهای زیادی در فضای مجازی داشته است.

به نظر می رسد دلیل اصلی طعنه دختر استیو جابز به آیفون 14 ، تغییرات ناچیز این مدل نسبت به نمونه‌های قبلی خود یعنی آیفون 13 و 13 پلاس باشد. در آیفون 14 و 14 پلاس، پیکسل‌های دوربین اصلی و نمایشگر 60 هرتزی کمی تغییر سایز داشته اما طراحی ناچ همچنان به شکل قدیمی خود باقی مانده است.

آبان تتر

البته باید توجه داشت این عدم تفاوت تنها شامل آیفون 14 و 14 پلاس جدید می‌شود، چراکه تفاوت فاحشی بین آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس وجود دارد و تغییرات چشمگیری در این دو مدل اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: رنگ بندی آیفون 14 ؛ آیفون‌های جدید چه رنگی هستند؟

طعنه دختر استیو جابز به آیفون 14

ایو جابز (Eve Jobs ) در کپشن استوری اینستاگرامی اش نوشته: «پس از رویداد امروز اپل، من از آیفون 13 به آیفون 14 ارتقا می‌دهم». در این استوری پیرمردی نشان داده شده که، درست پیراهنی که به تن دارد را در دست گرفته است. تصویری که پیش از این بارها و بارها در فضای مجازی بازنشر شده بود.

درست است که مدل های استاندارد آیفون 14 تغییر زیادی نکرده اما نمی‌توان از امکانات ویژه ای که مدل آیفون 14 پرو به آن تجهیز شده است، چشم پوشی کرد. پردازنده A16، سوراخ نمایشگر و دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 14 پرو بخش کوچکی از ویژگی‌هایی است که آیفون 14 استاندارد از آن محروم است.

با توجه به اینکه تفاوت چندانی بین مدل های پایه، یعنی آیفون 13 و 14 وجود ندارد، طعنه دختر است جابز به آیفون 14 منطقی به نظر می‌رسد و نشان‌دهنده احساسات مشترک بین مخاطبان است.

به این ترتیب اگر قصد خرید یکی از گوشی‌های برند اپل را دارید، می‌توانید با پرداخت هزینه کمتر یعنی 699 دلار، یک آیفون 13 داشته باشید. اما اگر بحث خرید آخرین مدل آیفون باشد، باید برای داشتن آیفون 14 استاندارد، 100 دلار بیشتر پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد طعنه دختر استیو جابز به آیفون 14 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید