0

طعنه جدید گوگل به اپل ؛ وقتی آیفون 15 از آینده می‌ترسد! [+ویدیو]

طعنه جدید گوگل به اپل ؛ وقتی آیفون 15 از آینده می‌ترسد! [+ویدیو]
بازدید 34

[ad_1]

در ادامه‌ کمپین تبلیغاتی گوگل شاهد طعنه جدید گوگل به اپل هستیم که در قالب مکالمه‌های طنزآمیز پیکسل و گوشی‌های اپل همچون آیفون 15 به تصویر کشیده شده‌اند.

گوگل چهارشنبه‌ هفته‌ی آینده از سری پیکسل 8 خود رونمایی خواهد کرد. افزون‌براین، علاقه‌مندان منتظر معرفی پیکسل واچ 2 و اندروید 14 هم طی این مراسم گوگل هستند.

در همین‌ راستا، گوگل به‌تازگی کمپین تبلیغاتی BestPhoneForever# را راه‌اندازی است تا ویژگی‌های برتر گوشی‌هایش را به کاربران ارائه کند؛ طی این سری ویدیو‌ها که عموماً ماجراهای یک گوشی گوگل و یک گوشی آیفون را نشان می‌دهد، همواره غول موتور جستجو به ساخته‌ها‌ی کوپرتینویی‌ها طعنه می‌زند. حالا هم باتوجه به معرفی جدیدترین پرچم‌دار اپل یعنی آیفون 15 شاهد طعنه جدید گوگل به اپل هستیم.

بیشتر بخوانید: دفاع اپل از گوگل ؛ گوگل بهترین موتور جستجوی دنیاست!

ویدئوی طعنه جدید گوگل به اپل

این ویدیوی جدید که با حال‌وهوای ترسناک تهیه شده، طی چند روز گذشته از هالووین در اکانت ایکس شعبه‌ آمریکای گوگل منتشر شده است. در این ویدیو، پیکسل 7 پرو را مشغول تعریف داستانی ترسناک برای آیفون 15 پرو مکس است. در میانه‌ ویدیو، آیفون بحث پیکسل را قطع کرده و اعلام می‌کند که او نه از یک گوشی با کیبورد فیزیکی QWERTY، بلکه از آینده واهمه دارد؛ آینده‌ای که در آن معرفی سری پیکسل 8 رخ خواهد داد.

طعنه جدید گوگل به اپل

در ادامه، آیفون به ذکر علل وحشت خود پرداخته؛ وی توضیح می‌دهد با این‌که همین اواخر رونمایی شده، اما می‌ترسد که مردم روی خوش بیشتری به پیکسل نشان دهند. این‌جای ویدیو به شکل جالبی طعنه جدید گوگل به اپل و آیفون نمایان می‌شود؛ آیفون در ادامه‌ صحبت‌هایش، دکمه‌ اکشن خود را صرفاً نسخه‌ اصلاح‌شده‌ اسلایدر میوت قلمداد می‌کند. آیفون همچنین شکایت از این دارد که چرا تنها نوآوری‌های دیگرش باید به جزیره‌ پویا‌تر (Dynamic-er Island) و درگاه تایپ سی ختم شوند.

بااین‌حال پیکسل مهربان‌تر از این حرف‌ها بوده و تلاش دارد تا با ذکر این نکته که هیچ مراسم رونمایی‌ای از دوستی آن‌ دو با اهمیت‌تر نیست، به نگرانی رقیب دیرینه‌اش پایان بخشد. در سکانس‌های آخر ویدیو، مشاهده می‌کنیم که آیفون چندان هم شجاع نبوده و وقتی با هیولای کیبورد‌دار جنگل رو‌به‌رو می‌شود، از تنه درختی که روی آن نشسته به پایین می‌افتد.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص طعنه جدید گوگل به اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید