0

طرح فروش یکپارچه خودرو برای مرحله سوم ؛ معرفی سامانه جدید با 9 محصول!

زمان برگزاری مرحله سوم طرح یکپارچه فروش خودرو اعلام شد [+جزئیات]
بازدید 15

[ad_1]

بالاخره و بعد از مدتها انتظار، مرحله سوم طرح یکپارچه فروش خودرو آغاز شده است. در این مطلب به جزئیات اعلام شده از طرح فروش یکپارچه خودرو برای مرحله سوم می‌پردازیم.

سامانه جدید یکپارچه فروش خودروهای داخلی از ساعاتی پیش برای مرحله سوم آغاز به کار کرده و چهار خودروساز با 9 محصول اعلام آمادگی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: طرح فروش دایون Y7 مهر 1402 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش یکپارچه خودرو برای مرحله سوم

پیش از این منوچهر منطقی، معاون وزیر صمت، از عرضه خودروها بصورت مستقیم خبر داده بود و بنظر می‌رسید که دیگر از دور سوم سامانه یکپارچه خبری نباشد و بر همین اساس امروز سامانه جدید یکپارچه فروش خودروهای داخلی با ۹ خودرو آغاز به کار کرد. مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو در این خصوص گفت:

«سامانه یکپارچه سوم در کار نخواهد بود و این نوع جدیدی از عرضه در سامانه است که در آن خودروساز بر اساس مازاد تولید خود می‌تواند خودرو عرضه کند. آغاز کار این روش عرضه جدید با چهار شرکت کرمان موتور، مدیران خودرو، صنایع خودروسازی ایلیا و سانیار موتور پارسیان رقم می‌خورد و این شرکت‌ها ۹ محصول خود را در این سامانه از دوشنبه ۲۴ مهرماه تا پنجشنبه ۲۷ مهرماه عرضه می‌کنند.»

موعد تحویل عرضه‌ها در سامانه جدید یکپارچه فروش از ۶۰ تا ۹۰ روزه است و خودروهای شرکت کننده در این سامانه می‌بایست به تعهدات جاری خود مربوط به فروش‌های قبلی عمل کرده باشند. در این عرضه شرکت کرمان موتور خودروهای جک J4، کی ام سی J7، جک S3 و جک S5 را عرضه می‌کند. سانیار موتور پارسیان با تیگارد X35 به سامانه آمده است و صنایع خودروسازی ایلیا هم دایون Y7 را آماده عرضه کرده است. همچنین مدیران خودرو هم آریزو ۶ پرو اکسلنت، فونیکس FX پرمیوم و ام وی ام X55 پرو IE را به سامانه جدید یکپارچه فروش خودروهای داخلی آورده است.

در سامانه جدید طرح عرضه عادی، جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده اجرا می‌شود. فعلا شرایط فروش رسمی از از جانب شرکت‌های سانیار موتور پارسیان برای تیگارد X35 و صنایع خودروسازی ایلیا برای دایون Y7 اعلام شده است اما با وجود اینکه سامانه امروز آغاز به کار کرده، هنوز شرکت‌های کرمان موتور و مدیران خودرو شرایط فروش رسمی خود را منتشر نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره آغاز فروش یکپارچه خودرو برای مرحله سوم با سامانه جدید چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید