0

طرح فروش کشنده آتامان و H5 ایرانخودرو مهر 1402 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش کشنده آتامان و H5 ایرانخودرو مهر 1402 [+شرایط و قیمت]
بازدید 69

[ad_1]

طرح فروش کشنده آتامان و H5 ایرانخودرو مهر 1402 اعلام شد. این طرح فروش با قیمت قطعی و موعد تحویل آذر تا دی‌ماه 1402 آغاز خواهد شد.

طرح فروش کشنده آتامان و H5 ایرانخودرو مهر 1402 اعلام شد. شرکت ایران خودرو دیزل به عنوان زیرمجموعه گروه صنعتی ایران خودرو قصد دارد طرح پیش‌فروش دو کشنده خود را با قیمت قطعی آغاز کند. با اعلام ایران خودرو، ثبت‌نام این دو کشنده از امروز چهارشنبه، 19 مهرماه 1402 به صورت اینترنتی از وب‌سایت این شرکت آغاز خواهد شد. همچنین موعد تحویل هردو کشنده نیز آذر و دی‌ماه سال جاری اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: طرح فروش فوتون H5 مهر 1402 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش کشنده آتامان و H5 ایرانخودرو مهر 1402

فوتون H5‌ نسل پنجم این کشنده به‌حساب می‌آید که اخیراً وارد خطوط ایران خودرو دیزل شده است. انتظار داریم این کشنده به‌تدریج جایگزین نسل چهارم آن شود که تحت عنوان فوتون 420 و فوتون 430 توسط ایران خودرو دیزل به تولید رسیده است. قیمت فوتون H5 از سوی ایران خودرو دیزل حدود 4.6 میلیارد تومان اعلام شده است. این کشنده با پیش‌پرداخت تقریبی دو میلیارد و 280 میلیون تومان قابل سفارش است. مابقی قیمت خودرو نیز در قالب دو چک به تاریخ آذر و دی 1402 از مشتری دریافت خواهد شد. سود مشارکت 5 درصدی و سود انصراف 2 درصدی از دیگر جزئیات این شرایط فروش هستند.

شرایط فروش کشنده فوتون H5‌ مهرماه 1402:

طرح فروش کشنده آتامان و H5 ایرانخودرو مهر 1402 [+شرایط و قیمت]

علاوه بر فوتون H5، ایران خودرو دیزل شرایط فروش کشنده آتامان را نیز برای اولین‌بار اعلام کرد. این کشنده براساس ترکیبی از اتاق نسل قبل کشنده فوتون و پیشرانه بنز توسعه یافته است. کشنده آتامان به‌عنوان جایگزین بنز واگن هود در خط تولید ایران خودرو دیزل شناخته می‌شود و انتظار داریم تا در آینده خط تولید این محصول گسترش یابد. قیمت کشنده آتامان از سوی ایران خودرو دیزل حدود سه میلیارد و 800 میلیون تومان اعلام شده است.

این کشنده نیز به روش پیش‌فروش عرضه می‌شود. مبلغ پیش‌پرداخت برای ثبت‌نام کشنده آتامان یک میلیارد و 915 میلیون تومان اعلام شده است. مابقی قیمت خودرو نیز در چکی به سررسید آبان‌ماه از مشتری دریافت خواهد شد. سود مشارکت، سود انصراف و جریمه تأخیر این خودرو نیز همانند شرایط فروش فوتون H5‌ خواهد بود.

شرایط فروش کشنده آتامان مهرماه 1402:

طرح فروش کشنده آتامان و H5 ایرانخودرو مهر 1402 [+شرایط و قیمت]

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش کشنده آتامان و H5 ایرانخودرو مهر 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

.

منبع: دیجیاتو

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید