0

طرح فروش لاماری ایما آبان 1402 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش لاماری ایما مهر 1402 [+شرایط و قیمت]
بازدید 57

[ad_1]

طرح فروش لاماری ایما آبان 1402 توسط شرکت آرین پارس موتور اعلام شد. این طرح فروش مختص متقاضیان سامانه یکپارچه وزارت صمت است.
شرکت آرین پارس موتور، طرح فروش لاماری ایما آبان 1402 را ویژه متقاضیان طرح فروش خودروهای داخلی از چند روز دیگر آغاز خواهد کرد. آرین موتور برچسب قیمتی 1 میلیاردو 431 میلیون تومانی را برای کراس‌اوور محبوبش درنظر گرفته است. این طرح فروش با موعد تحویل 90 روزه آغاز خواهد شد و متقاضیان فقط تا پایان روز دوشنیه، 22 آبان مهلت تکمیل ثبت‌نام در این طرح فروش را دارند. برای اطلاع از جزئیات پیش‌فروش لاماری ایما و بخشنامه فروش به ادامه نوشته مراجعه کنید.


ادمه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طرح فروش لاماری ایما آبان 1402

شرکت آرین پارس موتور با ارسال بخشنامه‌ای، شرایط فروش لاماری ایما را ویژه منتخبین طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه وزارت صمت ابلاغ کرد. این طرح فروش از روز سه‌شنبه، 16 آبان 1402 رأس ساعت 11 صبح آغاز و تا پایان روز دوشنبه، 22 آبان 1402 ادامه خواهد داشت.

قیمت در نظر گرفته شده برای این شاسی‌بلند جذاب، 1 میلیارد و 431 میلیون تومان است که متقاضی می‌بایست در آخرین مرحله ثبت‌نام کل بهای خودرو را بپردازد.

لازم به ذکر است که منتخبین لاماری ایما برای تکمیل ثبت‌نام می‌توانند به وب‌سایت فروش این شرکت به نشانی https://sales.lamari.ir/ مراجعه کنند.

طرح فروش لاماری ایما آبان 1402

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد طرح فروش لاماری ایما آبان 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید