0

طرح فروش سایپا اطلس و شاهین اتوماتیک اردیبهشت 1402 مخصوص سامانه یکپارچه تخصیص خودرو [+شرایط و قیمت]

7 خودرو ایرانی جدید توسط وزارت صمت معرفی شدند؛ عرضه در طول سال 1402
بازدید 159

[ad_1]

طرح فروش سایپا اطلس و شاهین اتوماتیک اردیبهشت 1402 در مرحله دوم طرح بزرگ فروش خودرو وزارت صمت آغاز شده است و متقاضیان تا 10 خرداد فرصت ثبت اولویت‌های خودرویی را دارند.

این طرح از امروز 20 اردیبهشت‌ماه در سامانه یکپارچه وزارت صمت آغاز شده است. سایپا دو خودروی مذکور را نیز به لیست خودروهایش در طرح ذکر شده اضافه کرد. اطلس که چندی پیش معرفی شد، فیس‌لیفتی از خودرو کوییک با امکانات و ویژگی‌های جدید محسوب می‌شود. شاهین اتوماتیک نیز با گیربکس CVT عرضه خواهد شد. جزئیات طرح فروش را می‌توانید در ادامه مطلب بخوانید.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: طرح فروش کرمان موتور ویژه مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو اردیبهشت 1402 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش سایپا اطلس و شاهین اتوماتیک اردیبهشت 1402

گروه خودروسازی سایپا قصد دارد برای اولین‌بار خودرو اطلس و شاهین اتوماتیک را در دومین مرحله سامانه یکپارچه فروش خودرو به مشتریان عرضه کند.

سایپا این دو خودرو را در سه طرح فروش عادی، جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده به مشتریان عرضه می‌کند. مشتریان از تاریخ چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت تا پایان روز جمعه ۲۹ اردیبهشت فرصت دارند در بانک‌های اعلامی حساب وکالتی ایجاد کرده و وجه مورد نیاز را بلوکه کنند. موعد تحویل این خودروها نیز نیمه دوم سال ۱۴۰۲ خواهد بود.

مشخصات فنی و امکانات سایپا شاهین اتوماتیک

سایپا شاهین از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ 8 سوپاپ بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 109 اسب بخار و گشتاور 178 نیوتن متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس CVT با حالت تیپ ترونیک تعویض دنده 7 سرعته مصنوعی به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

از امکانات این خودرو می‌توان به سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، محدود کننده سرعت، کروز کنترل، نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی، دو کیسه هوا، سنسور باد تایرها، نمایشگر تعویض دنده GSI، سنسور پارک و دوربین عقب، تریم داخلی چرم مصنوعی، استارت دکمه‌ای، آینه تاشو برقی، تهویه اتوماتیک، چراغ روشنایی روز، ترمز ABS و EBD و BAS، رینگ آلومینیومی 15 اینچی، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، فرمان کمکی برقی، سنسور نور و سانروف برقی اشاره کرد.

طرح فروش سایپا اطلس و شاهین اتوماتیک اردیبهشت 1402

مشخصات فنی و امکانات سایپا اطلس

سایپا اطلس به یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر 8 سوپاپ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 90 اسب بخار و گشتاور 137 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه به کمک گیربکس اتوماتیک CVT یا 5 سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

اطلس از امکانات متعددی چون سنسور نور، سنسور پایش فشار باد تایر ها، رادیو پخش (AUX، USB و بلوتوث)، چراغ‌های روشنایی روز، کامپیوتر سفر، چراغ‌های همراهی تا در منزل، سنسور پارک عقب، سیستم تهویه الکتریکی دستی، کیسه هوای راننده سرنشین، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، ترمز ABS و EBD، رینگ 14 اینچی فولادی و فرمان هیدرولیک بهره می‌برد.

طرح فروش سایپا اطلس و شاهین اتوماتیک اردیبهشت 1402

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ اولین طرح فروش سایپا اطلس و شاهین اتوماتیک اردیبهشت 1402 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

برچسب‌ها:, , , , , , , ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید