0

طرح فروش ساینا S استاندارد آبان 1402 [+شرایط و قیمت]

قیمت نهایی ساینا S با استاندارهای 85گانه اعلام شد؛ افزایش قیمت به چه بهانه‌ای؟
بازدید 65


سایپا طرح فروش ساینا S استاندارد آبان 1402 را اعلام کرد. این طرح فروش آغاز شده و متقاضیان می‌بایست با مراجعه به وب‌سایت فروش سایپا ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

طرح فروش ساینا S استاندارد آبان 1402 ویژه متقاضیان طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه وزارت صمت ابلاغ شد. افرادی که خردادماه، خودرو ساینا S را انتخاب کرده و در اولویت تابستان سال 1403 قرار گرفته و همچنین روز یکشنبه، 7 آبان‌ماه از طرف شرکت پیامک دریافت کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت فروش سایپا به نشانی saipa.iranecar.com ثبت‌نام خود را تکمیل وجه کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طرح فروش ساینا S استاندارد آبان 1402

شرکت سایپا روز یکشنبه برای آن دسته از متقاضیانی که در سامانه یکپارجه وزارت صمت خودرو ساینا S را انتخاب کرده‌اند، پیامک تکمیل وجه ارسال کرده است. این افراد هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به درگاه فروش سایپا به نشانی saipa.iranecar.com ثبت‌نام و تکمیل وجه خود را انجام دهند.

طرح فروش ساینا S استاندارد آبان 1402

منظور از کلمه استاندارد در این خودرو، همان استانداردهای 85گانه سازمان استاندارد است که خودروسازان را مؤظف به بکارگیری و اضافه کردن آپشن‌های منطبق بر این قانون کرده است. روز گذشته قیمت ساینا اس با بهره‌گیری از این استانداردها از طرف سایپا اعلام شد. این سدان محبوب در آمارهای جدید در مدت زمان 2 ماهه بیش از 81 میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است که هنوز توجیهی برای این کار وجود ندارد. حال مشتریانی که این خودرو را در سامانه یکپارچه انتخاب کرده‌اند می‌بایست مبلغ بیشتری را برای دریافت آن بپردازند.

بشتر بخوانید:

نظر شما در مورد طرح فروش ساینا S استاندارد آبان 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید