0

طرح فروش زامیاد مهر 1402 [+شرایط و قیمت]

قیمت جدید نیسان زامیاد مرداد 1402 اعلام شد [+جدول]
بازدید 89

[ad_1]

طرح فروش زامیاد مهر 1402 ابلاغ شد. شرکت سایپا زامیاد، طرح فروش 4 محصول خود را با موعد تحویل 3 ماهه از امروز آغاز خواهد کرد.

طرح فروش زامیاد مهر 1402 توسط شرکت سایپا و زامیاد از امروز سه‌شنبه، 4 مهرماه 1402 رأس ساعت 15 آغاز خواهد شد. زامیاد به عنوان زیرمجموعه سایپا 4 مدل خودرو وانت نیسان تک‌سوز، وانت نیسان دوگانه‌سوز، پیکاپ پادرا پلاس و پیکاپ کارون را برای این طرح در نظر گرفته است. گفتنی‌ست که طرح ذکر شده تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. در ادامه مطلب با جزئیات فروش و قیمت محصولات همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: قیمت کارخانه سایپا اطلس مشخص شد [+قیمت 4 محصول جدید دیگر]

طرح فروش زامیاد مهر 1402 از ساعت 15 آغاز می‌شود

زامیاد شرایط فروش محصولات خود ویژه مهر 1402 را در قالب طرح فروش فوق‌العاده اعلام کرده است. این برنامه فروش از ساعت ۱۵ روز ۴ مهر آغاز می‌شود و تا زمان تکمیل ظرفیت برقرار است. همچنین در این بخشنامه فروش نام پادرا پلاس، کارون، نیسان تک‌سوز و نیسان دوگانه‌سوز دیده می‌شود.

طرح فروش زامیاد مهر 1402 از ساعت 15 آغاز می‌شود

سایپا و زامیاد اطلاعات دقیقی در مورد زمان تحویل و قیمت نهایی محصولات اعلام نکرده‌اند. اما با توجه به استفاده از لفظ فروش فوق‌العاده، باید خودروهای ثبت‌نامی در کمتر از ۹۰ روز کاری به دست مشتریان برسند. همچنین قیمت خودروها باید در این بخشنامه فروش قطعی باشد. در صورتی که سایپا و زامیاد قیمت محصولات کار و تجاری خود را در این بخشنامه فروش افزایش نداده باشند، همان قیمت‌های قبلی برای این پیکاپ‌ها و وانت‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

بر اساس بخشنامه‌های قبلی زامیاد، قیمت محصولات این شرکت به شرح زیر است:

نام محصول قیمت مصوب (تومان)
پادرا پلاس ۵۹۹,۰۰۰,۰۰۰
کارون ۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
وانت نیسان تک سوز ۵۱۷,۰۰۰,۰۰۰
وانت نیسان دوگانه سوز ۵۵۴,۰۰۰,۰۰۰

در وانت‌های نیسان، کارون و پادرا پلاس از پیشرانه M24 یا همان Z24 ارتقا یافته استفاده می‌شود. این پیشرانه ۲.۴ لیتر حجم دارد و چیدمان آن ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ است. پیشرانه کارون، وانت نیسان و پادرا پلاس فناوری بالایی را ندارد و می‌توانند ۹۴ اسب‌بخار قدرت را با گشتاور ۱۸۷ نیوتن‌متر در حالت بنزین‌سوز تولید کنند. توان حرکتی این پیشرانه در حالت گازسوز CNG عددی به مراتب کمتر است. جعبه دنده قابل اتصال به این پیشرانه از نوع ۵ سرعته دستی است و توان را به چرخ‌های عقب این پیکاپ‌های زامیاد می‌رساند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش زامیاد مهر 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

.

منبع: آخرین خودرو

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید