0

طرح فروش راین آبان 1401 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش راین آبان 1401 [+شرایط و قیمت]
بازدید 95


شرایط و طرح فروش راین آبان 1401 مشخص شد. خودرو راین R3 به صورت اینترنتی و با قیمت قطعی، از روز یکشنبه 1 آبان 1401 توسط شرکت خودروسازان راین به فروش می‌رسد.

خودروسازی راین تصمیم دارد، راین آر 3 را در آبان ماه وارد بازار کند. این خودرو در قالب طرح فروش نقدی ارائه خواهد شد. در ادامه این خبر شرایط کلی فروش این خودرو را بررسی می‎کنیم.

بیشتر بخوانید: طرح فروش بهمن موتور مهر 1401 + شرایط و قیمت

طرح فروش راین آبان 1401

در طرح فروش راین آبان 1401 فقط تعداد محدودی خودرو به فروش می‌رسد و اگر تقاضا بیشتر باشد، فروش به واسطه قرعه کشی خواهد بود. در این طرح، ثبت نام برای افراد بالای 18 سال مجاز است و شماره تلفن همراهی که در سایت ثبت می‌شود، بایستی به نام خریدار باشد.

فرد متقاضی، شماره حساب و شبای متعلق به خودش را در سایت ثبت می‌کند و از همین حساب، باید گردش مالی وجود داشته‌ باشد. همچنین اطلاعات شخصی و کد پستی خریدار توسط سامانه امتا بررسی می‌شود.

در صورت عدم مراجعه مشتریان به عاملیت برای دریافت سرویس اولیه، گارانتی خودرو به فاصله 5 ماه از زمان تحویل لغو می‌شود. شرط مراجعه به عاملیت این است که خودرو حداقل 1000 کیلومتر کارکرد داشته باشد.

طرح فروش راین آبان 1401 [+شرایط و قیمت]

هر نوع انتقال قرارداد از سوی فروشنده باطل بوده و این قرارداد متعلق به خریدار است، به طوری که هر نوع تغییر نام یا انتقال امتیاز به شخص دیگر بعد از عقد قرارداد، مجاز نیست.

خودروی راین آر 3 مدل 1401، به قیمت 449 میلیون تومان به فروش می‎رسد. این خودرو به رنگ های خاکستری، سفید، نقره ای، قرمز و مشکی عرضه خواهد شد. زمان تحویل این خودرو 30 روزه بوده و جریمه دیرکرد 2 درصد به صورت ماهیانه است. گارانتی راین، 3 سال یا 60 هزار کیلومتر خواهد بود. (اولویت با هر کدام باشد) خودرو راین R3 به همراه کارت طلائی به ارزش 100 میلیون ریال ارائه می‎شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد طرح فروش راین آبان 1401 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید