0

طرح رنگبندی گواهینامه رانندگی ؛ طرح تشویقی پلیس راهور برای رانندگان قانونمند!

طرح رنگبندی گواهینامه رانندگی ؛ طرح تشویقی پلیس راهور برای رانندگان قانونمند!
بازدید 34


پلیس راهور در یک پیشنهاد جالب طرح رنگبندی گواهینامه رانندگی را مطرح کرده که شامل سه رنگ سفید، نقره‌ای و طلایی بوده و رنگ طلایی اختصاص به رانندگان قانونمند دارد.

رئیس پلیس راهور فراجا روز یکشنبه مورخ 24 اردیبهشت ماه از ارائه پیشنهادی جالب تحت عنوان طرح رنگبندی گواهینامه رانندگی داد. طبق اظهارات وی، در ابتدا رنگ گواهینامه رانندگان قانونمند از سفید به نقره‌ای تبدیل شده و چنانچه روند رانندگی بدون تخلف راننده تداوم یابد، کارت گواهینامه رانندگی آن فرد طلایی خواهد شد.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: ورود برند شیرین عسل به صنعت خودروسازی با همکاری پنین فارینا تایید شد

جزئیاتی از طرح رنگبندی گواهینامه رانندگی

این اقدام پلیس راهور افزون‌بر ایجاد تفاوت در میان رانندگان، به‌عنوان یک مشوق نیز محسوب می‌شود. در حقیقت عده‌ای از رانندگان تشویق خواهند شد تا رانندگی ایمن‌تری داشته باشند و از گواهینامه طلایی برخوردار شوند. از طرفی اگر مزایایی برای دارندگان گواهینامه رانندگی نقره‌ای و طلایی مدنظر قرار گیرد، تأثیرگذاری این طرح نیز بیشتر هم خواهد شد. ازجمله این تشویق‌ها پیشنهادی می‌توان به تخفیف در طرح ترافیک یا هزینه پارکینگ خودرو اشاره داشت.

طرح رنگبندی گواهینامه رانندگی

بنابراین طبق این پیشنهاد، در آینده نزدیک سه رنگ برای گواهینامه وجود خواهد داشت که رنگ‌های سفید، نقره‌ای و طلایی را شامل می‌شود. همانطور که مشخص است، گواهینامه سفید مخصوص رانندگان عادی بوده و گواهینامه نقره‌ای به رانندگانی تعلق می‌گیرد که تخلفی مرتکب نشوند. درنهایت چنانچه این روند قانونمندی و بدون تخلف بودن برای مدت طولانی رقم بخورد گواهینامه طلایی نیز به رانندگان اعطا خواهد شد.

لازم به ذکر است که پیش از طرح موضوع گواهینامه رانندگی طلایی، رئیس پلیس راهور از ارائه جایزه برای رانندگان قانونمند در تعطیلات نوروز 1402 خبر داده بود. براساس این طرح مبلغ دو میلیارد ریال تخصیص داده شد که بین 100 نفر از رانندگان قانون‌مدار تقسیم شود. افزون‌براین، سی دستگاه موتورسیکلت برقی هم به‌عنوان جایزه دیگر این طرح مطرح شده بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح رنگبندی گواهینامه رانندگی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید