0

طرح جایگزینی خودروهای کارکرده مدیران خودرو + لیست نمایندگی‌ها

طرح جایگزینی خودروهای کارکرده مدیران خودرو + لیست نمایندگی‌ها
بازدید 255


شرکت مدیران خودرو، به عنوان مجری، فاز اول طرح جایگزینی خودروهای کارکرده مدیران خودرو را پیاده کرد. در این طرح می‌توانید مدل‌های قدیمی را تعویض کنید.

در این طرح، دارندگان خودروهای کارکرده ام وی ام، چری و فونیکس می‌توانند خودروی خود را با خودروهای نو محصولات مدیران خودرو جایگزین کنند.

مستر بلیط

در طرح جایگزینی، تمرکز اصلی بر روی کنترل قیمت و افزایش تقاضا برای خوردروهای کارکرده این برند است. از ویژگی مهم این طرح می‌توان به جلوگیری از واسطه‌گری در بازار و به دنبال آن، رضایت‌مندی فروشنده و خریدار اشاره نمود.

بیشتر بخوانید: زرخودرو رقیب جدید ایران خودرو و سایپا : «خودروهایی متفاوت با 40 سال گذشته تولید می‌کنیم»

طرح جایگزینی خودروهای کارکرده مدیران خودرو

در این طرح مشتریان می‌توانند خودروی کار‌کرده خود را در وب‌سایت toptec.ir بفروشند و خودرویی نو از محصولات مدیران خودرو خریداری نمایند. همچنین مشتریان می‌توانند از تسهیلات ارائه شده استفاده نموده و خودروی مدنظر خود را به صورت اقساطی خریداری کنند. در طرح مذکور مشتری به اندازه مبلغی که از فروش خودرو خود به دست آورده از شرکت طلبکار می‌شود. مورد قابل توجه این است که تسهیلات مذکور در صورتی قابل استفاده است که فروشنده خودروی کارکرده، قصد خرید خودروهای مدیران خودرو را داشته باشد.

طرح جایگزینی خودروهای کارکرده مدیران خودرو

روند قیمت‌گذاری بر روی خودروی کارکرده با توجه به دو عامل مدل سال و کیلومتر کارکرد، در حضور کارشناس رسمی دادگستری و به صورت رایگان انجام می‌پذیرد. در نهایت، توافق نهایی قیمت خودروی کارکرده با توجه به سایر شرایط خودرو از قبیل وضعیت بدنه، وضعیت فنی، وضعیت اسناد و سایر موارد مرتبط میان فروشنده و خریدار انجام می‌گیرد و شرکت مدیران خودرو هیچ گونه مسئولیتی در خصوص این امر به عهده نمی‌گیرد. داوطلبان طرح جایگزینی می‌توانند به عنوان پیش پرداخت، بخشی از ودیعه خودرو جدید یا مبلغ توافقی را پرداخت نمایند.

طرح جایگزینی خودروهای کارکرده مدیران خودرو

از مزایای این طرح می‌توان اعطای تسهیلات تا سقف 70% با بازپرداخت 5 ساله برای متقاضیان جایگزینی خودروی کارکرده با نو، اعطای تسهیلات تا سقف 60% با بازپرداخت 4 ساله برای خریداران خودروهای کارکرده، 10% تخفیف قطعات برای خریداران خودروهای کارکرده به مدت یکسال و 10% تخفیف اجرت خدمات پس از فروش خودروهای کارکرده به مدت یک سال اشاره نمود.

برای اطلاعات بیشتر درباره این طرح، به وب سایت ایرانیان خودرو و یا وب سایت شرکت مدیران خودرو مراجعه کنید. همچنین با مراجعه به نمایندگان لیست شده در تصویر بالا نیز می‌توانید در این باره اطلاعاتی به دست آورید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد طرح جایگزینی خودروهای کارکرده مدیران خودرو چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید