0

طرح تبدیل حواله ایران خودرو آذر 1402 [+ جزئیات و جدول]

طرح تبدیل حواله ایران خودرو آذر 1402 [+ جزئیات و جدول]
بازدید 38


طرح تبدیل حواله ایران خودرو آذر 1402 توسط این خودروساز ایرانی اعلام شد. این طرح مختص حواله‌داران ایران خودرو با تعهدات منقضی شده است.

طرح تبدیل حواله ایران خودرو آذر 1402 مختص حواله‌داران این شرکت با تعهدات منقضی شده اعلام شد. این افراد می‌توانند در طرح ذکر شده نسبت به انتخاب یک مدل خودرو دیگر از بزرگترین شرکت خودروسازی ایران اقدام کنند. در طرح تبدیل حواله ایران خودرو جمعاً 14 مدل خودرو برای تعویض حاضر هستند که متقاضی می‌تواند هرکدام از آنها را که خواست انتخاب کند. موعد تخویل خودرو نیز طبق موعد اعلام شده در سیستم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: نتایج ثبت نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد؛ [+ جزئیات نتایج اولویت بندی خودروهای وارداتی]

طرح تبدیل حواله ایران خودرو آذر 1402 اعلام شد

به اطلاع نمایندگی‌های فروش ایران خودرو در سراسر کشور می‌رساند که ایران خودرو طرح تبدیل محصولات خودرو ویژه سال 1402 را مختص حواله‌داران با تعهدات منقضی را اعلام کرد. متقاضیان می‌توانند از بین 14 مدل خودرو که در بخشنامه طرح آمده است، یک مدل را انتخاب و ثبت‌نام کند. موعد تحویل خودرو نیز براساس موعد اعلام شده توسط ایران خودرو در سیستم است.

طرح تبدیل حواله ایران خودرو آذر 1402 اعلام شد

ایران خودرو برای این طرح نکات مهمی را نیز متذکر شده است که در پایین به آنها اشاره می‌کنیم:

  1. این طرح فقط مختص به تعهدات منقضی شده در سال 1402 است.
  2. محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش‌فروش طبق ضوابط و دستورالعمل‌های موجود به محض منقضی شدن دعوتنامه به صورت خودکار تا تاریخ سود مندرج در دعوت‌نامه محاسبه خواهد شد.
  3. بعد از انجام تبدیل، می‌بایست حتماً قیمت‌گذاری و تأمین اعتبار مجدداً صورت بگیرد تا مبلغ مابه‌التفاوت نهایی با اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه شود.
  4. در صورتی که نیاز به به‌روزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه باشد، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع‌رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی‌ها انحام خواهد شد.

شرایط بخشنامه و 14 مدل ایران خودرو در تصویر زیر آمده است:

طرح تبدیل حواله ایران خودرو آذر 1402 اعلام شد

چندی پیش خبری منتشر شد که در آن به کانسپت سمند شاسی بلند ایران خودرو اشاره شده بود. آنطور که پیداست بزرگترین خودروساز داخلی درحال توسعه نمونه‌ کراس‌اوور از سدان محبوب سمند است که با ظاهری بسیار شیک و شبیه به شاسی‌بلند‌های چینی در بازار خودرو ایران خودرو است.

طرح تبدیل حواله ایران خودرو آذر 1402 اعلام شد

اگرچه اطلاعات دقیقی از این خودرو وحود ندارد، اما پیش‌بینی می‌شود که در زمینه مشخصات فنی، همانند سمند سورن پلاس است و فقط در بخش امکانات رفاهی و ایمنی تفاوت با این سدان تفاوت دارد. به هر صورت بهتر است منتظر ماند و دید که این خودرو چه زمانی معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص طرح تبدیل حواله‌های منقضی شده ایران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید