0

طراحی و مشخصات فنی گلکسی واچ 5 فاش شد

طراحی و مشخصات فنی گلکسی واچ 5 فاش شد
بازدید 131


با انتشار اولین رندهای رسمی، اطلاعات زیادی از طراحی و مشخصات فنی گلکسی واچ 5 (Galaxy Watch 5)، ساعت هوشمند جدید سامسونگ فاش شده است. 

انتشار اولین رندرهای رسمی ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 5، از ظاهر این محصول جدید سامسونگ در زوایای مختلف پرده برداشته است. ساعت هوشمند جدید سامسونگ برخلاف انتظار، تفاوت زیادی با گلکسی واچ 4 از نظر ظاهری ندارد.

مستر بلیط

بیشتر بخوانید: شیائومی می بند 7 پرو رسما معرفی شد ؛ قیمت و مشخصات فنی

طراحی و مشخصات فنی گلکسی واچ 5

معمولا همزمان با نزدیک شدن به زمان معرفی محصولات حوزه فناوی، همواره رندرها و تصاویر باکیفیتی از آن‌ها به علاوه اطلاعاتی از مشخصات فنی‌شان منتشر می‌شود. با این وجود گاها می‌توانید خیلی زودتر از رویداد رسمی معرفی محصولات، از طراحی و بسیاری از قابلیت‌های یک محصول مطلع شوید.

حالا رندرهایی با وضوح بسیار بالا از سری ساعت های هوشمند گلکسی اچ 5 منتشر شده است که دو مدل از این دستگاه‌ را در زوایای مختلف نشان می‌دهد.

به گزارش، وب‌سایت معتبر 91Mobiles، مدل گرانقیمت‌تر ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ که با نام پرو شناخته می‌شود، بیشترین شباهت را با گلکسی واچ 4 کلاسیک دارد که سال گذشته عرضه شد. این محصول را در حال حاضر با اسم رمز Project X می‌شناسند و انتظار می‌رود در رنگ‌های مشکی و خاکستری و در دو نسخه LTE و بلوتوثی روانه بازار شود.

نسخه استاندارد سری ساعت های هوشمند Galaxy Watch 5 نیز که با اسم رمز Heart شناخته می‌شود، شباهت زیادی به نسخه استاندارد سری گلکسی واچ 4 دارد. این مدل نیز در نسخه‌های LTE یا بلوتوث عرضه خواهد شد. گفته می‌شود این دو دستگاه در دو سایز مختلف در دسترس خواهند بود.

از دیگر ویژگی‌های موردانتظار برای ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ ۵ سامسونگ می‌توان به سیستم‌عامل warOS 3.5 با رابط کاربری One UI Watch 4.5 اشاره کرد.

در مورد زمان عرضه گلکسی واچ 5 گفته می‌شود که سامسونگ ماه آینده و در رویداد آنپکد تابستانی خود این ساعت‌های جدید را معرفی خواهد کرد. از سویی گفته می‌شود این شرکت‌ مدل‌های جدید هدفون‌های خود به علاوه پرچمداران تاشو جدید خود یعنی گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 را در این مراسم رونمایی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال در خصوص طراحی و مشخصات فنی گلکسی واچ 5 چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید