0

طراحی جدید وان پلاس 13 فاش شد

طراحی جدید وان پلاس 13 فاش شد
بازدید 13

[ad_1]

پیش‌بینی می‌شود کوالکام از نسل بعدی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 در اکتبر سال جاری رونمایی کند. از مدت‌ها گزارش‌های متعدد خبر مجهز شدن گوشی وان پلاس به تراشه SD8G4 را اعلام کرده‌اند در این صورت وان پلاس 13 اولین گوشی خواهد بود که با این تراشه وارد بازار می‌شود.

تا عرضه گوشی هوشمند جدید وان پلاس تنها چند ماه دیگر باقی مانده؛ همین موضوع باعث شده منابع متعدد مانند Digital Chat Station برخی از جزئیات این دستگاه را فاش کنند. با ما به مرور مشخصات گوشی وان پلاس 13 بپردازید.

بیشتر بخوانید: مشخصات وان پلاس Nord 4 فاش شد

به گفته DCS گوشی OnePlus 13 با صفحه نمایشی خمیده در اندازه‌ی 6.8 اینچی OLED LTPO و طراحی میکرو عرضه خواهد شد. این صفحه نمایش توانایی پشتیبانی از وضوح 2K  را داشته و احتمالاً با اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک درون صفحه نمایش ادغام می‌شود.

پرچمداران قبلی OnePlus دارای حسگر اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر بودند. طبق این گزارش، این شرکت یکی از حسگرهای اولتراسونیک را مورد آزمایش قرار داده باید دید دستگاه جدید از آن بهره می‌برد یانه. بر اساس گفته‌های این افشاگر OnePlus 13 به سیستم دوربین چند کانونی مجهز خواهد شد. مانند مدل قبلی، وان‌پلاس 13 همچنان دارای دوربین تله فوتو پریسکوپ برای زوم اپتیکال بالاتر خواهد بود.

وان پلاس 13

پیش‌تر شایعه شده بود که طراحی قاب پشتی وان پلاس 13 جدید است. اکنون این افشاگر نیز آن را تائید کرده و خبر از طراحی صنعتی کاملا به روز شده‌ای را می‌دهد.

در گذشته، برخی از گوشی‌های پرچمدار سری Ace و شماره‌دار OnePlus دارای طراحی‌های مشابهی در پشت بودند. امسال این شرکت دو گوشی از سری Ace را با نام‌های Ace 3 و Ace 3V در چین عرضه کرده است. 3V دارای یک ماژول دوربین عمودی جدید و Ace 3 با دوربین معمولی گرد ارائه شده است. باید دید که آیا OnePlus 13 طراحی نسخه پریمیوم Ace 3V را ارائه می‌دهد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره طراحی جدید وان پلاس 13 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید